Search results

  1. F

    London airspace closed

    ... of in ieder geval het grootste gedeelte ervan.. Succes voor airworkers die daar nu mee te maken hebben! BBC Ben benieuwd hoeveel van de computers er gefaald hebben om een dergelijke sluiting tot gevolg te hebben... Vluchten lijken uit te wijken naar Gatwick, Birmingham en Manchester..
  2. F

    Mayday call ivm severe turbulence

    Zojuist het volgende gelezen op 'the aviation herald'. Klikkerdeklik Nou vroeg ik me af hoe 'severe' deze turbulentie moet zijn om een mayday call af te geven. Maw: Wat beweegt de crew ertoe dit te doen? En waarom werd er besloten door te vliegen naar de eindbestemming? Is het in zo'n...
  3. F

    Tradewind Pilot training?

    Kwam via via bij deze school uit, heb even gezocht maar heb er voor de rest nog geen threads over gevonden, vandaar deze! Heeft iemand al ervaring met deze school? Opleiding ziet er zo aantrekkelijk uit, zeker wat betreft de kosten en de typerating! Voor €75.000 zou je hier buiten je opleiding...
  4. F

    Eerst studie aan de uni of hbo en dan pas vliegopleiding? - deel 2

    Oké, beetje oud topic, maar om voor mijn vraag nu meteen een nieuwe te openen is ook iets te veel van het goede. Ikzelf ben ook erg aan het twijfelen om eerst een universitaire studie te volgen of meteen aan een vliegopleiding te beginnen. (Als ik toegelaten wordt natuurlijk!) Ik ben een...
Back
Top