Search results

  1. C

    Beschikbaarheid MOGAS in Frankrijk/Italie/Spanje

    Beste Airworkers, Graag zou ik eind september/ oktober naar het zuiden afzakken richting Marseilles of Spanje/ Noord-Italie. Dit omdat ik graag wat uren wil opbouwen en altijd al het zuiden van Europa heb willen zien. Tevens hoop ik dat het eind september/begin oktober beter vertoeven is...
  2. C

    Aansprakelijkheid bij een ongeluk

    Stel: je bent een ab-initio piloot die probeert zijn/haar band met de luchtvaart aan te houden door om de zoveel tijd een vliegtuigje te huren en vrienden/familie rond te vliegen. Niet met een winstoogmerk of directe vergoeding, dus financieel-juridisch zit je goed (denk je). Dan gaat het mis...
  3. C

    Klas 10-4 (KLS)

    Het duurt zelfs langer dan klas 10-3. Maar iemand anders ook een bevestiging ontvangen? :p NOTE van Mr. Orange: Topictitel iets aangepast voor de duidelijkheid dat het hier om een KLS klas gaat. Er zijn namelijk ook andere vliegscholen.
  4. C

    Bijscholen Wiskunde B1 en Natuurkunde

    (Het is de eerste keer dat ik een topic aanmaak hier, dus mogelijkerwijs word het een zooitje :p) Ik ben bezig met de selectieprocedure voor de KLS, maar ben nog niet in het bezit van mijn deelcertificaten Wiskunde B1 en Natuurkunde. Ooit, op de Havo, had ik namelijk gekozen voor het (voor mij...
Back
Top