Search results

  1. FlyFens

    Aer Lingus

    Dag dames en heren, zoals waarschijnlijk wel meer mensen hier op dit forum heb ik bij Aer Lingus gesolliciteerd. Ook heb ik het online assessment gedaan. Zijn hier gelukkigen die dit ook gedaan hebben en al bericht ontvangen hebben over een eventueel vervolg? Zo ja, waar bestaat dit vervolg...
  2. FlyFens

    Nieuwe budget dochter Lufthansa

    De kogel is door de kerk, Lufthansa richt een nieuwe budget dochter op waar onder andere Germanwings onder zal vallen. Zie: http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Article.cms/Airlines/Lufthansa_voegt_Germanwings_samen_met_regionale_tak Spannende tijden. Ik ben benieuwd wat voor consequenties dit...
  3. FlyFens

    B1 theorie: een traject van 3 jaar??

    Hallo allen, bij deze even een vraag uit de geschiedenis van de pilotenopleiding. Ik kwam er net achter dat de B1 theorie vroeger een traject van drie jaar(!) was. Dat is nogal een verschil met de huidige ATPL theorie, wat een traject van een half jaar (soms iets langer) is. Wat is het...
  4. FlyFens

    EPST grading

    Beste mensen, mijn eerste kans voor de EPST grading was niet een suc6. Ik heb denk ik te veel naar de hoogte- en verticalspeed meters gekeken en te weinig naar de art horizon. Ik heb dus een herkansing, maar er is me wel verteld dat de herkansing moeilijker is. Kan iemand me meer vertellen...
Back
Top