Search results

  1. G

    Type Rating 737 wel/niet/"meer"waarde

    Dag mede strijders in deze economische malaise! Mijn vraag is: Wat is de meerwaarde van het behalen van een type rating 737? (Mocht je per ongeluk de staatsloterij winnen) Hoe lang is een type rating geldig? (Wat als je geen profcheck doet?) Wat is de meerwaarde van de "6 circuitjes"? Mocht...
  2. G

    Selectie VLM / Trans (AHFC)

    Dag vrinden, Klopt het dat je bij VLM wel een GVSS test krijgt en bij Trans niet (AHFC). Krijgt iedereen die GVSS test. Ook als je die ooit al eens gedaan hebt!? Alvast bedankt voor de moeite, Gouden Idee
  3. G

    Laatste updates Grading Ryan-Air

    Hallo, Ik ga/moet//../ binnenkort de grading doen op East Midlands bij Ryan Air. Heeft iemand die daar kort geleden is geweest nog tips/tricks/plates... Mijn dank stijgt tot het oneindige. Gouden Idee.
  4. G

    DLR Test in het Duits of Engels! Vrije keuze?

    Dag mensen, Ik heb gelezen dat je tegenwoordig de DLR Test in het Engels mag doen i.p.v. in het Duits. Heeft iemand de DLR test al in het Engels gedaan? Is dan ook echt alles in het Engels? Kan men je (b.v. Lufthansa) ook verplichten de test in het Duits te doen? Alvast onwijs bedankt voor...
  5. G

    C.V. Lufthansa / Air Berlin

    Dag Allemaal, Weet iemand of je per se je C.V. in het Duits moet opsturen / scannen als je wilt solliciteren bij Lufthansa!? (Site) Bij Air Berlin kan je mooi alles in het engels opsturen? Thankx in advance, Gouden Idee... P.s. Waarom heeft Lufthansa niet de optie (Engels) op hun...
  6. G

    Tests Schellinger (Transavia)

    Hallo, Kan iemand mij meer vertellen over de psychologische keuring bij Schellinger / AHFC (Utrecht) t.b.v. sollicitatie Transavia. Kan je je voorbereiden? Krijg je rollenspellen? Moet je van die cijferreeksen oplossen? Alvast bedankt voor de moeite, Gouden Idee
Back
Top