Search results

  1. flying mech

    Kish Island

    Oke, oke. Eerste aanzetje van de ferry-trip naar Iran, Kish Island om precies te zijn. Er hebben meerdere vliegers, die deze trip hebben gemaakt, al zoveel posts over gemaakt in verschillende threads, dat ik het niet over me heen kan laten gaan dat vele lezers maar moeten gissen naar de ellende...
  2. flying mech

    navigation error

    Heb er nog eentje in de trant van “Ach, daar heb ik zelf in ieder geval (gedeeltelijk) geen schuld aan gehad”. Was ooit naar Engeland gegaan om twee dingen te doen. Ten eerste mijn ouders bezoeken, want die wonen in Engeland op een narrowboat. Ten tweede, een airshow op Duxford gaan bekijken...
  3. flying mech

    the afterparty

    Om mezelf niet geheel belachelijk te maken door aan de lopende band mijn stupide (vlieg)fouten te melden, begin ik maar eens een nieuwe thread met domme dingen die gebeuren als GEVOLG van een vlucht, “the afterparty” zal ik maar zeggen. Begin 2006 maakte ik met Flushrivet een prachtige trip...
  4. flying mech

    entering uncontrolled airspace

    Even een vraagje van vliegtechnische aard aan alle Engeland-vliegers. Als je IFR naar een Engels veld kachelt en begint te zakken enter je op een gegeven moment uncontrolled airspace (afhankelijk van bestemming). Dan wordt je de vraag gesteld “What kind of service would you like?”. Wat zijn...
  5. flying mech

    Wat we niet missen uit de VS

    Wat we niet missen. Zoals ik als zei in de thread wat we wel missen, mis ik dus absoluut niet die lappen zeem die ze als steak betitelen. Wat een gore, ongelooflijk gore hompen oneetbare koeienreet. Ik mis ook niet de nep-smiles die de bediening van Wendy's, Denny's en andere soortgelijke...
Back
Top