Search results

  1. Epoch

    RosterworX

    Hey mensen, Ik heb een site ontwikkeld die -anders dan de alternatieven- naar mijn mening beter aansluit op wat vliegers nodig hebben.. En gratis uiteraard Er zijn al meer dan 300 gebruikers maar dat kunnen er meer worden, vooral omdat dan de swap functies beter werken... Www.rosterworx.com...
  2. Epoch

    RosterworX voor Trans

    Beste Airworkers, Wellicht willen de trans vliegers onder jullie eens kijken naar de gratis Roster site voor Trans crew... Give it a shot... Www.rosterworx.com hier een demo: Www.rosterworx.com/support.asp#help
  3. Epoch

    IAA issued SEP brevet laten verlengen in Nederland

    Hoi Mensen, Ik heb zo'n prettig IAA ATPL brevet maar wil graag mijn SEP weer current maken om voor de Hoogvliegers aan de slag te gaan. Iemand enig idee of er in Nederland IAA approved Flight Examiners rondlopen? :kerst:
  4. Epoch

    Bose Quietcomfort 15 Headset

    Ik zag laatst iemand die een fraaie Bose Quietcomfort 15 headset had, maar toe ik er naar op zoek ging bleek het ding onvindbaar als aviation headset - althans met boom mike - Iemand enig idee? Dit was hem: http://www.bose.nl/NL/nl/landing-pages/qc15/?mc=NL/02WPS0001 Alleen dit is niet met...
  5. Epoch

    Lelystad Airport zoekt samenwerking Ryanair

    Hoe geloofwaardig is dit? :yeehaa:
  6. Epoch

    ATPL opfrissen / voorbereiden

    Beste mensen, Ik heb http://atpl.sep2jet.com weer online gezet aangezien mijn server nu weer in een snel datacentrum zit. Het is een Studie site (Moodle) om je feedback vragen wat te oefenen in een class omgeving. Dit is de database versie 10, als iemand een nieuwe / bijgewerkte MDB heeft...
  7. Epoch

    Is vanaf Weeze vliegen slim voor HV?

    Ik vlieg vanaf weeze, en sinds een poosje vliegt Transavia wekelijks naar Gran Canaria. Ik ben benieuwd wat jullie mening over onderstaande gedachte is, let wel... het is maar een stelling: Nu wil ik graag weten of jullie dit slim vinden... met deze route geeft Transavia mijn inziens alleen...
  8. Epoch

    Vliegers gezocht: Stichting Hoogvliegers

    Beste vlieger, Vliegen is fantastisch leuk, dat hoeven we u niet te vertellen. Een jongens (en ook meisjes) droom van velen en u bent er in ieder geval in geslaagd om die droom te verwezenlijken. Helaas is zo'n droom niet voor iedereen weggelegd. Heeft u er ooit bij stil gestaan dat er in...
  9. Epoch

    Bankrekening openen in UK/IE

    Beste workers... heeft iemand ervaring hoe het beste een bankrekening te openen in het buut'nland? De meeste banken waar ik binnen gestapt ben hebben een proof of residense nodig (electrical bill oid)... maar waarschijnlijk ga ik naar hahn oid, dus hoe werkt dat dan? En wat is het slimste, IE...
Back
Top