Search results

  1. ----<Cheff>---

    Selectie tactieken hoger bekeken (discussie forum)

    Ik lees het nu steeds vaker, wel in pak gaan de hele sollicitatie procedure. Iedereen die later voor een luchtvaartmaatschappij gaat werken trekt een pilotenpak aan en iedereen lijkt het goed te passen. Wat is dus de essentie van het inpak komen naar een sollicitatie als je bijvoorbeeld ook...
  2. ----<Cheff>---

    Uitfasering F16 'and the winner will be......'

    Gegroet iedereen, Vanochtend werd mijn interesse gewekt met het volgende nieuwtje. De kamer eist een tweede herziening van de JSF. Zo zouden mogelijke kandidaten zoals de eurofighter, Gripen en Dassault ook nog in aanmerking komen voor de vervanging van de F-16. Ik vroeg mij af welk...
  3. ----<Cheff>---

    Mooie Foto's KLU open dagen 2008

    In de trend van 'Mooie filmpjes' (;)) bedacht ik zo dat het wellicht leuk zou zijn om een mooi digitaal fotoboek aan te leggen van de Open Dagen van de KLU. Als dit ieder jaar een mooie opvolging heeft kunnen mensen later nog eens terug kijken in de databank van Airwork naar die goeie, ouwe...
  4. ----<Cheff>---

    PVS-->Portugal VLieger Selectie

    Deze thread heb ik opgestart voor de mensen die naar Portugal moeten voor de PVS. CML is nu de indeling aan het maken en zodoende wou ik dat even posten. Ik ben trouwens wel benieuwd wie er allemaal nog meer moeten, dus als je al wat weet zeg het dan maar. Ik zelf moest 2 januari, maar...
  5. ----<Cheff>---

    5 Febr inteken-lijst

    In het kader van leer je buddy kennen voor de KMA. Heb ik deze "thread" gestart. Wie weet kunnen we wat organiseren voor dat het hele feest begint en we allemaal serieus moeten kijken. Dus als je eindgesprek postief hebt afgerond meld het hier even s.v.p. Kun je ook al je post kwijt aan je...
  6. ----<Cheff>---

    1 jaar kma naar 6 maanden wat word er geschrapt?

    Als de luchtmacht van 1 jaar naar 6 maanden gaat ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat er allemaal geschrapt gaat worden? Kan iemand mij dit vertellen? Mvg ----<cheff>---:biertje:
  7. ----<Cheff>---

    10 weken selectie van A naar vlieger

    Voor degene die het nog niet wisten, Nieuwe aanbieding voor de mensen die PO-1 in November achter de rug hebben. CML gaat voor een nieuw record in selectie-tijd. De massa productie word nog harder opgeschroefd om aan de 15 vliegers te komen voor de 5 februari klas. Zodoende heeft het CML de...
  8. ----<Cheff>---

    Tip voor de selectie

    Beste gelukzoekers, Nu ik net PO2 heb gehaald hoorde ik van airwork en heb mij zodoende aangemeld. Veel dingen gelezen en een schat aan informatie gevonden over het traject officier-vlieger worden bij de luchtmacht. Wat mij vooral opviel was dat er veel meningen worden gevraagd over hoe...
Back
Top