Search results

  1. Leonias

    Etihad Cadet Pilot Programme 2009

    Voor degene die graag piloot wil worden en het niet uit maakt waar hij/zij zijn beroep kan uitvoeren is dit misschien wel een hele leuke kans! Ben je door de selectie en word je uitgekozen, ben je verzekerd van een opleiding en een baan voor 5 jaar! Baangarantie dus! Etihad Cadet Pilot...
  2. Leonias

    Nazorg KLS

    Hallo allen, Ik was benieuwd voor wat betreft de nazorg bij de KLS. Dat bedoel ik in het geval dat je niet voor de KLM geselecteerd bent, maar je dus (zelf) op zoek moet naar een andere maatschappij. Nu is mijn vraag is er de afgelopen jaren iets veranderd op dat gebied van nazorg en is het...
  3. Leonias

    Naslagwerken profielwerkstuk?

    Hallo allen, Op dit moment ben ik informatie aan het zoeken voor mijn profielwerkstuk over vliegen/vliegtuigen. Omdat ik een beroep als piloot ambieer vindt ik het interessant om me hier in te verdiepen:). Nu is mijn vraag of iemand een paar goeie titels van boeken weet, waarin natuurkundig...
  4. Leonias

    EPST Selectie (Natuurkunde)

    Dag mede-airworkers, Afgelopen maandag (11-02-2008) ben ik bij de presentatieavond van EPST geweest. (Wat kan die meneer vertellen zeg! :)) Nu werd daar verteld dat natuurkunde in je vooropleiding geen vereiste meer is. Nu las ik net in de Kennisbank dat in de selectie, bij de technisch inzicht...
  5. Leonias

    theorie in Nederland, praktijk in Amerika

    Hallo allemaal, Ben net nieuw hier en heb hier al een paar dagen rondgekeken op het forum. Ik ben benieuwd of er ook opleidingen zijn die de theorie in Nederland doen en de praktijk in Amerika. Kon niet veel threads vinden die hier over gingen met de zoekfunctie B.v.d. :) Leonias~
Back
Top