Search results

  1. Variation

    Kisten te huur op Hilversum?

    Hoi allemaal, Wie weet er nog kisten te huur op Hilversum buiten de bekende van de ACHA, Dwarf en VSH? Misschien privé eigenaren die hun kist verhuren? En is er een Piper Cub voor verhuur beschikbaar op Hilversum? Bedankt!
  2. Variation

    CPL > ATPL requirements

    Hallo allemaal, Ik zag al wat meer topics over dit onderwerp, maar ik kom er toch niet helemaal uit. Ik ben opzoek naar een document/website, waarop precies staat hoeveel uren je nodig hebt in Nederland voor het omzetten van een CPL(A) naar een ATPL(A). De 1500 uur als "pilot of aeroplanes" is...
  3. Variation

    ATC in Spanje maakt nieuwe stakings plannen

    Vakbonden dreigen vliegverkeer Spanje in zomer plat te leggen MADRID - Drie Spaanse vakbonden van luchthavenpersoneel hebben gedreigd tussen april en augustus 22 dagen in staking te gaan. De bonden verzetten zich tegen plannen van de Spaanse regering om luchthavenbeheerder AENA voor 49 procent...
  4. Variation

    SEP rating >> TMG rating

    Hallo allemaal, Ik wil graag een TMG rating erbij halen. Ik vraag me af wat ik precies moet doen. Ik ben in het bezit van een Zweefvliegbewijs (GPL) en een CPL met o.a. SEP Bedankt alvast!
  5. Variation

    Zweefvlieguren loggen?

    Beste mensen, Ik vraag me af, wat ik wel of niet, en wat, ik mag loggen van mijn (solo) zweefvlieguren. Ik ben momenteel bezig met het behalven van mijn (frozen) ATPL. Hopenlijk kan iemand mij een beetje helpen. Alvast bedankt, Robert Jan
Back
Top