Search results

  1. A

    VFR-vlucht tips dagtripjes Las Vegas

    Hoi, Ga binnenkort naar Las Vegas. Ben er al twee keer eerder geweest, maar vriendin wil graag nog een keer omdat haar broertje dan 21 is geworden en mag gokken. Ik hoef zo nodig niet, dus ik heb besloten om VFR vluchtjes te gaan maken (zowel Night als Day, heb ook een FAA PPL (geen...
  2. A

    Hoe minimaliseer ik de handling fee op LFPB

    Hoi, Hopenlijk kunnen jullie me helpen. Binnenkort gaan 2 vrienden en ikzelf naar Le Bourget (LFPB) om daar de theoretical test voor het US PPL af te nemen. Enige tijd geleden zijn die vrienden er ook al eens heen gevlogen voor de fingerprints en mochten toen fijntjes EUR 380,= aan handling...
  3. A

    Opnieuw Qantas Boeing in problemen

    Opnieuw problemen met een Qantas Boeing 28-07-2008 ADELAIDE - Opnieuw heeft een vliegtuig van de Australische maatschappij Qantas een voorzorgslanding gemaakt. De reden voor deze ongeplande landing op maandag (28 juli) was een deur die in volle vlucht open ging. Het ging hierbij om vlucht QF...
  4. A

    Wie vliegt er eigenlijk trans of Rubens op R'dam

    Hoi, Even een kort vraagje.. de topic geeft het al aan, maar wie vliegt er op R'dam met de Trans of met VLM? Ik vlieg zelf mijn PPL opleiding op R'dam en het ik vind het wel aardig om te weten wie van de Airworkers in de grotere kisten op R'dam vliegen. Misschien kan ik jullie dan zelfs wel...
  5. A

    Vliegen in Afrika

    Hoi, Ik heb wel eens gehoord (en dit klinkt verdacht veel als: "er was eens, in een ver ver land......") dat er in Afrika behoefte is aan mensen met een PPL (+) om te vliegen in enkele afrikaanse landen, bijvoorbeeld voor het rondvliegen van hulpgoederen naar afgelegen plekken. Ze worden er...
  6. A

    Pilot manual, origineel of kopie

    Ik les op dit moment voor zowel mijn JAA PPL en FAA PPL (reden: laten we zeggen: Medical JAA PPL... drama.. (1e keuring 13 juni 2007.... nu pas uitslag voor klass 2) voor de FAA les ik op een C172 RG. Prima kist, maar ik had een discussie met mijn instructeur. Het is een kist uit 1978, en...
  7. A

    Mooiste approaches

    Wat zijn in jullie ogen de mooiste approaches? Van approaches langs/over prachtig natuurschoon, of gewoon zeer spectaculair. Op youtube zijn er wel wat te vinden, zoals natuurlijk: - Hong Kong final approach - Landing St. Maarten - Approach op Quito - Approach op London City Maar jullie...
Back
Top