Search results

  1. D

    Stage havendienst Eelde

    Avond, Ik zal me allereerst even voorstellen: Ik ben Daan, 18 jaren oud en woon in Badhoevedorp. Momenteel volg ik de 4 jarige opleiding Aviations Operations te Hoofdorp bij het Roc van Amsterdam Airport (nlc). Aankomende augustus begin ik aan mijn 3e leerjaar en zal van Augustus t/m Januari...
  2. D

    Fokker vloot klm

    Als ik zeg, over 10 jaar vliegt er geen Fokker meer rond in de vloot van klm, geven jullie mij dan gelijk of niet?
  3. D

    Wat is de beste weg?

    Ik heb dit jaar mijn vmbo-t gehaald en volg nu de opleiding Aviations Operations aan het Roc van Amsterdam airport, hierna ben ik van plan voor piloot te gaan studeren. Mijn natuurkunde leraar heeft bij de klm op de fokker gevlogen en bij austrian 2 jaar, hij heeft de kls volledig afgerondt...
  4. D

    Nls

    Wellicht dat de mensen die aan de nls studeren hierop antwoord kunnen geven; Nu volg ik aviations operations aan het roc van adam airport, ook in hoofddorp naast de nls. Nu heb ik naar jullie school gemaild, en minimaal eis is havo diploma. Dit was bij mij al bekend, maar mbo 4 schijnt gelijk...
  5. D

    Aviations Operations

    Goedenavond, Ik heb dit jaar me vmbo afgerond, en volg nu de opleiding aviations operations officer aan het Roc van amsterdam airport. Mijn plannen zijn om hierna piloot te worden, ik heb van een aantal vliegscholen al vernomen dat ik met deze opleiding aangenomen word. Wat raden jullie aan...
Back
Top