Search results

  1. J

    De-icing

    Beetje apart voor hartje zomer. Kwam een foto in archief tegen, gemaakt in mei. Vliegtuig verliest sneeuwresten van de vleugel. Welke invloeden heeft dat op de vliegeigenschappen bij relatieve lage snelheden? Zie Thumbnails created by the JetPhotos.net BBCode Generator .
  2. J

    B757 ( in 2002) vraag

    Hallo, Wie weet, kan weten, weet uit te zoeken, waar op 2 september 2002, de Transavia B757 met registratie PH-TKD is geweest! Alvast bedankt!
  3. J

    ballooning at Night

    Gewoon een andere soort van luchtvaart Een nachtelijk evenement
  4. J

    Groetende piloten

    Langs de taxibanen wordt er heel wat afgezwaaid. Altijd leuk voor een vriendelijke plaat,
  5. J

    Meevliegen in de cockpit

    Heren/ Dames Maandag 9 maar vlieg ik rond 09.35 van Amsterdam naar Oslo. Ik zou graag start inflight en landingsfoto's willen maken. Bij wie moet ik toestemming vragen om een fantastische fotoreportage te kunnen maken? klik hier voor mijn cockpit foto's Met vriendelijke groet Jeroen mail...
  6. J

    Transavia zwaait

    Op EHEH! Vriendelijker kan toch niet
  7. J

    Meevlieg verzoek

    Dames en heren in de cockpit Ik zou graag bij een van jullie een vlucht in de cockpit mee willen maken. En verder gaan met aanleggen van spectulaire cockpit foto's. Met wie zou ik een keer mee mogen vliegen op de jumpseat? Zie een deel van mijn reportage...
  8. J

    Cockpit foto's

    I made a list of the cockpit pictures of my collection Click on the aircraft name for the cockpit you want to see Airlines, Fighters and Transporters Tupolev 144 Engineers panel Concorde B707 Boeing KC-135R Stratotanker B737-300 Turkmenistan B737-300 at night B737-300 Captain's view...
Back
Top