Search results

  1. 6

    KLM zet punt achter vluchten tussen Schiphol en Maastricht

    KLM zet punt achter vluchten tussen Schiphol en Maastricht 14-08-2008 AMSTERDAM - Luchtvaartmaatschappij KLM is van plan te vertrekken vanaf de luchthaven Maastricht-Aachen Airport. Dat heeft het bedrijf bevestigd tegenover BNR Nieuwsradio. Wat de precieze aanleiding voor KLM is om de vluchten...
  2. 6

    Grading Germanwings/Lufthansa

    Heeft iemand recentelijk een grading voor Germanwings of Lufthansa gedaan? En kan hij/zij mij meer info geven? BVD
  3. 6

    Mooi filmpje

    http://www.youtube.com/watch?v=sEs0V-J7DWQ
  4. 6

    Gewinbeteiligung 2006

    Hallo allemaal, het is nu al een tijdje bekend dat CLH medewerkers een winst uitkering over 2006 krijgen. In eerst instantie zouden mensen die gewisseld zijn die niet krijgen. Maar aangezien een aantal gasten geklaagd hebben, krijgen wisselaars binnen het 'konzern' wel geld. Voor mensen die...
  5. 6

    Tabs

    Ik ben op zoek naar een eenvoudig overzicht van alle soorten tabs (trim, balance, spring etc etc), met voor en nadelen en wat ze exact doen. Alvast bedankt voor jullie hulp
  6. 6

    dienst wisselen

    Ik heb de 18e feb. volgende dienst: LH 4772 DUS 1000 1125 LHR CR7 LH 4773 LHR 1210 1325 DUS CR7 Ik zou graag een dienst willen hebben die eerder eindigd dan de mijne of in MUC stopt...... Mzl 642
  7. 6

    stationsdiensten DUS

    Dag allemaal. ik heb de laatste vier dagen van deze maand stationsdiensten DUS......laat! Zou ze graag willen ruilen tegen een dienst vanuit MUC. Kan komende week zeggen of ik nog meer diensten aan te bieden heb, respectievelijk 1 en 2 februari....... mail t_linthorst@hotmail.com mzl Teun (CRJ)
  8. 6

    Dienst overnemen

    Wie wil zondag a.s. mijn late dienst cgn-lhr-cgn-lhr-cgn overnemen. Ik neem daar graag een vroege dienst voor over. mzl Teun
  9. 6

    Stammtisch

    Ik heb Bernard TNN beloofd om op dit forum te melden dat op 16 december vanaf 18:00 uur weer een 'Stammtisch' is (het bestond schijnbaar al jaren geleden). Het wordt gehouden in cafe 'stubs am flughafen' aan de Flughafenstrasse. Bedoeling van dit alles is om de actuele problemen bij CLH aan de...
  10. 6

    Ook genaaid door de VC??

    Lufthansa legt Tarifstreit mit Piloten bei Frankfurt/Main - Die Deutsche Lufthansa hat den seit Monaten schwelenden Tarifstreit mit ihren Piloten beigelegt. Nach einem Verhandlungsmarathon konnten sich die Fluggesellschaft und die Pilotengewerkschaft Cockpit (VC) auf einen Kompromiß für die...
Back
Top