Search results

  1. Rocketrider

    EBAW - EHTE

    Zoals het er nu uitziet kan ik zaterdag toch naar de BBQ. Heeft er nog iemand zin om mee te vliegen vanaf Antwerpen. Ik ga alleen wel op tijd terug. Ik denk zo om 18:00. Pm maar als je mee wil
  2. Rocketrider

    Texel airport

    De Lance had alweer een tijdje stil gestaan en ik vond het vorig weekend tijd worden om een rondje te gaan vliegen. Was eerst van plan om naar Koblenz te gaan, maar daar was het zeer mistig. Waar niet zul je zeggen. Na een telefoontje met Texel bleek het daar prima te zijn. Met vrouw en kind...
  3. Rocketrider

    Piloot laat vliegtuig bijna neerstorten

    De copiloot wilde de deur van de cockpit opendoen voor de hoofdpiloot, die naar de wc was geweest. Daarvoor moest hij met een knopje de deur van het slot halen, maar in plaats daarvan drukte hij per ongeluk op het knopje ernaast...
  4. Rocketrider

    Hoogvliegers Amsterdam

    Wie van de airworkers is zaterdag ook van de partij als vlieger voor de grote hoogvliegers dag op AMS
  5. Rocketrider

    Weekend Frankrijk

    Wie heeft er zin om een weekend in Frankrijk te gaan vliegen Ik zelf vlieg met grote regelmaat naar ons huis in zuid-west Frankrijk ( Dordogne ), en vind dit nog steeds een hele leuke tocht. In deze omgeving zijn veel kleine veldjes ( IFR en VFR ) met kampeer mogelijk heden of chambre d’hôtes in...
Back
Top