Search results

  1. C

    Medische verklaring

    Hoi, Ik heb vandaag mijn medische verklaring door de brievenbus gekregen, maar heb geen idee hoe ik deze op moet vouwen. Iemand hier ervaring mee?:confused:
  2. C

    JAA PPL amerika

    hallo, ik weet dat er veel over geschreven staat, maar toch even de vraag omdat ik de antwoord niet kan vinden. Ik ben van plan om voor mijn JAA PPL naar florida te gaan. Ik heb nog helemaal geen ervaring met vliegen of examens afgelegd. Moet ik voor dat ik naar Amerika ga examen doen, of kan...
  3. C

    EPST Kleding

    Hoi ik heb binnenkort mijn eerste selectie fase. Moet ik in een pak komen? of met mijn vrijetijds kleding?
  4. C

    Kwaliteit scholen

    Ik heb veel opendagen bezocht van verschillende vliegscholen. Bijna allemaal zijn ze het zelfde. Ik vind het moeilijk om te kiezen. Welke vliegschool heeft het beste kwaliteit? Dus bij het begeleiden tijdens je studie, helpen je met werk zoeken, gezelligheid enz. wie heeft er ervaring mee, of...
  5. C

    slagingspercentages

    Weet iemand de slagingspercentages van de toelatingstesten. ben benieuwd hoeveel mensen er elke keer door gaan. van o.a stella, kls
  6. C

    Stella Toelatingstest

    hoi. Kan iemand zijn mening geven van de testen van fase 1 en verder. Zijn ze moelijk? Hoe kan ik me er op voorbereiden? Help ben heel zenuwachtig? heb binnen kort fase 1!
Back
Top