Search results

  1. G

    Brookfield aviation

    Zijn er mensen bekent met brookefield aviation? Ik heb contact met ze opgenomen en ze hebben de mogelijkheid je voor te dragen bij cae voor type rating en doorstroom naar ryanair. Ik vraag me af of dit een snellere weg is dan zelf bij cae reageren, dit heb ik namelijk gedaan maar geen reactie.....
  2. G

    cityjet

    goede morgen, zijn her hier op airwork mensen die 25 of 26 Januari naar parijs gaan voor aptitude test van Cityjet? verder vroeg ik me af of iemand nog specifieke informatie had over deze test van Cityjet? alles is welkom. alvast bedankt go HIGH or DIE
  3. G

    info gezocht over: Sigmar Aviation, Alteon, My travel

    hoi, zijn er mensen met ervaring betreffende A320 Type Rating Self Sponsored Programme van Sigmar Aviation, Alteon en My Travel? alle informatie is welkom. alvast bedankt!
  4. G

    waar werk in amerika

    goede avond, kan iemand mij op weg helpen met het vinden van een vliegende baan in de states? heb het niet gelijk over grote bakken (mag altijd). zie het meer als een groot avontuur met net geld genoeg om te overleven.. haha en veel ervaring op te doen. hoor het graag van jullie, thanks
Back
Top