Search results

  1. C

    Elternzeit

    Dames en Heren, Heeft er iemand ervaring met het aanvragen van Elternzeit. Zit er over na te denken om een maand op te nemen vanaf de geboorte van mijn zoon/dochter komende zomer. Weet dat ik het minimaal 7 weken van tevoren aan moet vragen bij de baas. De grote vraag is altijd bij welke...
  2. C

    kinderbijslag aanvragen

    Hallo Dames en heren, heeft er iemand recente ervaring met het aanvragen van kinderbijslag in Duitsland? De nederlandse kinderbijslag is al aangevraagd door mijn vrouw. Heb al de Duitse aanvraagformulieren gevonden,maar waar moeten ze heen? Iedere hulp of tip zou welkom zijn, alvast bedankt.
  3. C

    stdby-kamer FRA gezocht

    Hallo allemaal, Zijn hier toevallig mensen die in de buurt van Fra wonen en een kamer over hebben? of weet er iemand toevallig een kamer die vrij is of vrij komt? Tot nu toe veel van München uit gevlogen,maar binnenkort zal ik vanaf FRA gaan vliegen.Dat worden waarschijnlijk veel...
  4. C

    arbeidsongeschiktheidsverzekering

    Hallo allemaal. Sinds twee jaar vlieg ik nu bij Cityline.Maar ik ben dom genoeg geweest om al die tijd alleen voor mijn opleidingskosten verzekerd te zijn.Dat betekend dat ik geen rooie cent heb als ik arbeidsongeschikt zou worden. Bij de Albatros konden ze me niet helpen omdat ik in Nederland...
Back
Top