Search results

  1. M

    Boeing KLM keert terug vanwege rook

    Een Boeing 747 van de KLM die op weg was van Curaçao naar Amsterdam is kort na vertrek teruggekeerd. In het toestel was rookontwikkeling, waarop de piloot besloot terug te vliegen. De KLM kan niet zeggen waar de rook vandaan kwam. De Boeing had 399 passagiers aan boord. Zij worden omgeboekt op...
  2. M

    IFE systeem KLM 744

    Op een ander forum gaat het gerucht dat KLM alle 744 gaat voorzien van een persoonlijke IFE systeem net zoals de MD11, 777 en de A330 momenteel al hebben. Kan iemand dat gerucht hier bevestigen? En in wat voor een tijdsbestek moeten hierin denken?
  3. M

    Site met vliegtuig historie

    Ik weet dat er een site is met de historie van elk vliegtuig dat er op de wereld rond vliegt. In die historie zijn dingen als bouwjaar en voor welke maatschappijen het vliegtuig allemaal heeft gevlogen. Ik ben alleen de link van die site kwijt. Iemand die de link weet?
  4. M

    Toelatingseisen EPST

    Ik citeer even een stukje van de site van EPST. Wat verstaan ze onder een gelijkwaardig MBO diploma? Mensen die een MBO diploma hebben, hebben geen wiskunde A1, A2 of B1 gehad.
  5. M

    Piloten met een MBO opleiding

    Wat ik me afvraag is het volgende.... Zijn er hier op het forum piloten, of piloten in opleiding die eerst het MBO hebben gedaan en daarna het HBO, en daarna zijn gestart met hun opleiding?
Back
Top