Search results

  1. Don Corleone

    Ervaringsbericht LH Sim

    Aangezien ik zelf om ervaringen vraag voor de FU kan ik anderen wellicht een beetje helpen met mijn ervaring met de Simulator Screening.... Mijn simulator screening was in Frankfurt. Ik was 30 minuten voor de briefing al aanwezig, en dit was maar goed ook want de screening begon 20 minuten...
  2. Don Corleone

    LH DLR FU

    Hallo allemaal! Afgelopen vrijdag heb ik de Simulator voor LH bestanden :) Nu heb ik vandaag met Bremen gebeld en moet ik over 2 weken al de FU doen. Aangezien ikzelf gewoon vlieg op dit moment is het voor mij onmogelijk om op zo'n korte termijn een seminar o.i.d. bij te wonen. Zijn er...
  3. Don Corleone

    Simulator screening Lufthansa

    Guten Abend! Vorige week heb ik de DLR GU voor DLH bestanden en verwacht binnenkort een uitnodiging voor de simulator screening. Zijn er toevallig mede board lezers die deze screening onlangs hebben gedaan en die er misschien iets over willen vertellen?? Alle info is meer dan welkom! Alvast...
  4. Don Corleone

    Etihad Airways

    Hallo allemaal, Ik heb een uitnodiging voor Etihad ontvangen en vroeg me af of er hier mensen zijn die werken bij, of ervaring hebben met Etihad en Abu Dhabi. Alvast bedankt!
  5. Don Corleone

    Captain 737

    Zojuist een belletje gehad of ik nog 737 captains wist die werk zoeken. Aangezien ik niemand weet die wat zoekt probeer ik het hier. Eventueel deze week screening. Stuur me a.u.b. een private message voor meer info DC
  6. Don Corleone

    NAS Aviation

    Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met NAS aviation/NJ Middle East in Saudi Arabie en/of hier meer info over heeft? Het gaat hier om: Functie: A320 First Officer Base: Riyadh - Saudi Arabië Rooster: 35 days on - 31 days off Payment: $ 7500,- basis, per calendar month...
  7. Don Corleone

    NIKI & Wenen

    :yeehaa: :yeehaa: Eindelijk is het dan zover en heb ik die baan :yeehaa: :yeehaa: Zijn er hier toevallig mensen die ook in Wenen zitten en wat tips voor me hebben zoals het fiscale gebeuren, wonen, etc. etc. :confused: Alvast bedankt :biertje: DC
  8. Don Corleone

    Nieuwe vliegschool Air Berlin

    Hallo allemaal! Voor diegene die nog willen beginnen aan een opleiding tot verkeervlieger is dit wellicht een goede optie. De opleiding word verzorgt door Air Berlin in samenwerking met TFC Käufer. De kosten bedragen €60.000,- en je word volledig opgeleid inclusief type rating en aan het einde...
  9. Don Corleone

    Vliegtuigje chrasht in flat in New York

    bron: www.nu.nl Vliegtuigje crasht in flat in New York Uitgegeven: 11 oktober 2006 21:00 Laatst gewijzigd: 11 oktober 2006 22:40 NEW YORK - Een vliegtuigje is woensdag in een torengebouw in New York gecrasht. Waarschijnlijk gaat het om een ongeluk en niet om een terroristische aanslag...
  10. Don Corleone

    Interview Air Berlin

    Hallo allemaal! De afgelopen tijd heb ik selecties gedaan voor Air Berlin en tot nu toe alles gehaald. Nu moet ik alleen nog naar Berlijn voor het interview. Is er hier toevallig iemand die dit interview al gehad heeft, die een paar tips voor me heeft??? Alvast bedank!!! Groeten DC
  11. Don Corleone

    Air Berlin Grading.

    Hallo allemaal! Heb afgelopen weekeinde de assesments doorstaan bij Interpersonal voor Air Berlin. Nu moet ik binnenkort de Grading doen op de A320 FFS. Heeft iemand misschien wat info over wat ik kan verwachten op die grading of heeft iemand toevallig ook een grading gedaan voor Air...
  12. Don Corleone

    -= Type-Rating A320 =-

    Hallo allemaal! Over ruim een maand begin ik met mijn rating voor de A320. Ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die mij aan wat nuttige info kunnen helpen, wat interresante sites of misschien zelfs iemand die mij kan helpen aan de CBT van de A320??? Alvast bedankt!!!!
Back
Top