Search results

  1. M

    Bekende school of US opleiding (OFT)>typerating 737 500 uur

    Geachten, Graag zou ik willen weten welke keus jullie zouden maken wat betreft een opleiding volgen bij een bekende school (KLS, EPST) of de us route volgen JAA (OFT,Napels) en dan uren kopen op een 737 (500 uur) met een us type rating en deze vervolgens na 500 uur omzetten naar JAA. Tevens...
  2. M

    CONVERSIE????? HELP

    Hierbij wil ik het een en ander weten over conversie van buitenlandse breveten en vooral. Ik lees overal het woord conversie maar als je over begint te vragen valt een diepe stilte daarom wil ik het via deze weg vragen. - wat houd het nou in? - Hoe doe je dat? - Hoe gaat het in zijn werk? -...
  3. M

    TMG Uren Volwaardig????????

    Beste Ik ben van plan om PPL op een TMG (sweefvliegtuig 130km) te halen maar mijn vraag is tellen deze uren als volwaardig mee en kunnen ze worden meegenemen voor CPL bijvoorbeeld? Alle antwoorden zijn welkom.
  4. M

    theorie NL /praktijk amerika?

    Beste Ik wil graag hier nederland mijn PPl (jaa)voor heli halen en dan vervolgen overzetten naar faa en in amerika of canada de praktijk doen. na terug komst wil ik mijn atpl (jaa) halen en overzetten naar faa en in amerika of canada praktijk doen. Mijn vraag is: is dat mogelijk of moet ik in...
Back
Top