Search results

  1. A

    Interessante 757 manoeuvre (Ex Transavia?)

    Dat is een beste climb rate. Klimmen 757 (Ex transavia?) Is dit dus een Ex transavia?? M.v.g Aviator
  2. A

    Jordan repareert een vliegtuig!

    Beste collega's er is een doorbraak in het repareren van vliegtuigen. Repareer met ductape!!:eek: Aviator
  3. A

    Yorin praat met U2 in AMS Toren

    Collega Aviateurs, sinds een tijdje adverteerd Yorin op z'n zender (radio & tv) dat ze contact gaan maken met U2 in het vliegtuig vanuit de TOREN op Schiphol. En dat je dat live kan volgen enzo... BLABLABLA. Mij lijkt dit een beetje onwaarschijnlijk. Als de vlieger contact maakt met de...
  4. A

    Astronaut-vlieger (Spaceshuttle)

    Hey collega aviators, laatst vroeg ik me zomaar eens af hoe je eigenlijk piloot van b.v de Spacheshuttle kan worden. En ja... ik weet dat het uiteraard een zeer kleine kans is. 1. Is er iemand op dit board die daar ooit eens selecties voor heeft gedaan of weet hoe dat gaat? 2. wat zijn de...
  5. A

    A330's KLM voor nieuwe werkgelegenheid voor net afgestudeerden piloten?

    Hey Airworkers. velen van jullie weten inmiddels dat in Augustus 2005 de eerste A330 voor KLM arriveerd en dat deze 3 Oktober haar eerste en vlucht gaat uitvoeren. Er zullen nog vele A330's volgen. Zal de komst van deze nieuwe kisten nog wat werkgelegenheid kunnen scheppen voor net...
  6. A

    KLu GVSS afgekeurt ---> Mogelijkheden?

    Hey, ik ben vorige maand afgekeurt op de GVSS van de luchtmacht. Op de derde dag mocht ik niet door. Nu is mijn vraag, wat zijn de mogelijkheden bij bijv. de KLS of andere Vliegschool om de tot nu toe behaalde goede resultaten mee te nemen? Om daar testen over te slaan. Of misschien zijn die...
Back
Top