Search results

  1. G

    Bad ass job

    http://break.com/index/columbian-drug-plane-chase.html "Target has been executed" De chase plane schijnt een AT-27 Tucano te zijn.
  2. G

    Noordzee off shore vliegers?

    Ik zou graag in contact willen komen met Noordzee off shore piloten. Met name piloten die vanuit Den Helder opereren. Vlieg je er zelf of ken je iemand dan hoor ik het graag. Bedankt
  3. G

    Heliberoepen in Nederland?

    Eigen bijdrage Eigen bijdrage Oke, ik werk dan nog niet in Nederland maar vond wel dat ik als "thread-starter" de eerste stap moest zetten. Momenteel ben ik instructeur op de R-22 en CB300, in Oregon, USA. Mijn voornaamste werkzaamheden zijn vlieg- en grondinstructie. Per dag geef ik maximaal...
  4. G

    Heliberoepen in Nederland?

    Aan alle heli-piloten in Nederland. Ik zou het erg interessant vinden als Nederlandse heli-piloten hun werkzaamheden zouden willen omschrijven. Hoe ziet een dag in jouw functie eruit, korte taakomschrijving, hoeveel uur vlieg je per maand/jaar, wat zijn de nevenwerkzaamheden, waar vlieg je...
  5. G

    Aansprakelijkheidsverzekering Amerika?

    Ik ben op zoek naar advies over aansprakelijkheidsverzekeringen tijdens verblijf in Amerika. Ik zal er zo'n twee jaar verblijven. Hierdoor val ik buiten de dekking van bijna alle Nederlandse aansprakelijkheidsverzekeringen. De aanspr.verz. via AJ Driessen, die wel bij dergelijk lang verblijf...
  6. G

    Hoe betaal je je opleiding in de VS?

    Begin volgend jaar begin ik een vliegopleiding in Amerika. Als het even kan wil ik gebruik maken van de sterke euro-koers, maar ik ben niet van plan om met duizenden dollars onder mijn arm een wisselkantoor uit te lopen. Hoe hebben jullie je opleiding in Amerika betaald? Een dollarrekening...
Back
Top