Search results

  1. Boyashaka!

    Belastingaftrek; Werken in buitenland, wonen in NL, belastingplichtig in NL

    Ik snap er vanaf vandaag echt helemaal niks meer van.:passed:... Ik woon in Nederland Ik breng de meeste tijd door in Nederland Ik sta ingeschreven in Nederland Ik werk in Luxemburg Ik betaal verplicht sociale premies en pensioen in Luxemburg Ik heb een taxcard waardoor ik niet...
  2. Boyashaka!

    Toch maar spaans leren??

    de tepeltest! ( klinkt menig NLS er waarschijnlijk wel bekend in de oren ) http://www.youtube.com/watch?v=V5Km9_5VrS4 Enjoy! :grijns: ( Ik bedoel Frans leren! )
  3. Boyashaka!

    Hoe kom ik aan Nederlandstalige ATPL boeken/mappen?

    Ik ben opzoek naar Nederlandstalige ATPL mappen ( alle vakken )De Theorie mappen mogen een aantal jaren oud zijn maar bij voorkeur niet ouder dan een jaar of 4.. Van wie kan ik ze lenen of overnemen?
  4. Boyashaka!

    NLS 0501 klas

    Zijn hier nog meer mensen die op 3 januari beginnen in Beek? Groeten, Boyashaka:rt:!
  5. Boyashaka!

    Overname DutchBird door ExelAviationGroup van de baan

    Overname DutchBird door ExelAviationGroup van de baan 19-10-2004 DRIEBERGEN - De Nederlandse ExelAviationGroup (EAG) neemt chartermaatschappij DutchBird niet over. EAG en DutchBird tekenden donderdag 7 oktober een intentieverklaring voor de overname. De reden voor het falen van de plannen ligt...
  6. Boyashaka!

    Verkoopt de NLS haar Socata TB-20's?!?

    Tijdens het rondsurfen op het web kwam ik op www.planecheck.com het volgende tegen. Socata TB-20's For sale in Netherlands Registration: PH-reg Year of construction: 1998 Country: The Netherlands Discription: 5 ex-flight school socata TB-20's. Perfect technical condition! Airplane time...
Back
Top