Search results

  1. rigid2000

    Solliciteren BA en lufthansa.

    Beste mensen, Hier ff een vraag over solliciteren bij BA en Lufthansa. 1: Bij BA krijg ik eerst een vragen lijst alvorens ik het formulier in mag vullen. Een van die vragen is of je een volledig JAA/CAA ATPL hebt. Nou heb ik helaas geen volledige, maar een frozen, vanwege mijn nog niet...
  2. rigid2000

    Dyslexi

    Deze post omdat mijn neefje vlieger wilt worden, maar hij heeft dyslexi (of hoe je dat dan ook schrijft). Ik ben zelf ook vlieger, maar kan me niks herinneren van dyslexi testen. Zelf lijkt t me echter niet mogelijk. Zou iemand mij meer kunnen vertellen?? groeten rigid
  3. rigid2000

    vraag medische keuring Klu en meer

    Goeiedag mensen..... ik had ff een vraag, ik ga waarschijnlijk selectie doen bij Ku. hetgene wat mij t meest dwars zit is de medische keuring. ik ben namelijk de kritische lengte van 193 cm en heb ik door een ongeluk een klein beetje beenlengte verschil. wat zijn mijn kansen. bij antwoord graag...
  4. rigid2000

    erb 145 vliegrs gezocht.

    haai beste mensen! hier ff een kort bericht met t feit dat portugalia airlines (pga) type rated vliegers zoekt. met een minimum van honderd uur. ene ramiro vraagt mij steeds ik nog FO's weet (volgens mij ook nog een captain) . nou weet ik dat bijna alle exel emb 145 vliegers al een baan...
Back
Top