Search results

  1. R

    Kamer in hoofddorp

    goedenavond, ik begin over 2 weken met mijn TR bij CAE hoofddorp. wil graag daar in de buurt een kamer/app vinden. weet dat je vlak bij het cae gebouw kamers kunt huren, maar volgens mij is dat alleen voor studenten. en je kunt je ook alleen maar inschrijven bij studentenwoningweb.nl als je...
  2. R

    Transavia Grading

    goedemiddag! ik moet van transavia volgende week een grading doen. is hier iemand die hem al gedaan heeft? en mij er wat over kan vertellen, wat je allemaal krijgt, moet weten, welke sim enz.!! iedere info is welkom, want kan er niets over vinden op dit board en internet?? is er misschien iemand...
  3. R

    Brussels Airlines selectie

    goedemiddag, ik ga binnenkort bij Brussels Airlines op selectie. nu was mijn vraag of mensen hiermee bekent zijn of onlangs nog geweest zijn? de eerste ronde is een theorie test, wat voor soort vragen krijg je (onderwerpen)? is hier nog wat van te vinden op internet? in hoeverre is de franse...
  4. R

    ME & IR verlengen

    goedemorgen, ik moet nu voor de eerste keer mijn brevet verlengen. mijn ME & IR verloopt aan het einde van deze maand! wie heeft er tips waar ik deze het best kan verlengen? en hoe ik dit precies moet doen, en waar moet ik rekening mee moet houden. ik heb een portugees brevet. kan ik dan wel...
  5. R

    ryanair assesment

    hoi ik moet volgende week voor een assesment naar ryanair in east midland heeft iemand nog tips en/of info over wat ik allemaal kan verwachten? weet iemand voor welke basis ze nu vooral mensen zoeken? en wie iemand wat de afval percentage van de assesment is? alle info is welkom. alvast bedankt...
  6. R

    Brevet omzetten?

    ik heb een vraag, mijn brevet (cpl) is uitgegeven door de portugeese staat, maar wil deze omzetten naar een nederlands brevet. heeft iemand hier ervarging mee? en hoe dit werkt? en kosten? dan heb ik nog een probleem, voor de portugeese staat hoef je geen RT examen te doen, omdat dit je op...
  7. R

    17 F16's boven nederland

    ik zat net in de tuin toen ik 16 F-16's, achter elkaar aan, over zag komen. ik woon in de buurt van arnhem en ze gingen richting duitsland (oosten). 2 min later kwam er nog een over die bleef cirkelen over dit gebied. dit alles zag er behoorlijk spectaculair uit, en ben natuurlijk erg...
Back
Top