Search results

  1. J

    Funksprechzeugnisse

    Wie van jullie heeft dit eerder ingevuld? Voor de DLR selectie moet ik invullen welke "Funksprechzeugnisse" ik bezit. ik heb dit zelf in Engeland gedaan (JAA) weet een van jullie welke hiermee overeenkomt. Ik heb de keuze uit BZF 2, BZF 1, AZF. Het zegt mij niet veel. Ik hoop dat iemand mij...
  2. J

    DLR selectie in Hamburg

    Hallo Beste Airworkers, Wie o wie op dit forum heeft recent nog de DLR selectie in Hamburg gedaan voor Cityline??? Zoja... ik ben namelijk erg benieuwd en heb hier een paar vragen over. Ik ben zelf maandag 4 september aan de beurt. groeten Jester
  3. J

    Smintair, banen voor de Rokers onder ons

    Misschien al bekend bij een aantal van jullie maar ik kwam de volgende maatschappij tegen, gebaseed in Duitsland welke opzoek is naar FO's en capt's voor de 747. http://smintair.com/JOBS/jobs.html Aardig bedacht idee, maar of je hier nu wilt solliciteren/werken:eek!: Bekijk de site en oordeel...
  4. J

    Lufthansa Cityline (DLR) selectie

    Zijn er momenteel mensen in Nederland die binnenkort bij Lufthansa Cityline selectie gaan doen? Heb zelf gesolliciteerd de hele papier winkel opgestuurd. 3 weken geleden te horen gekregen dat alles oke was en ik binnenkort een datum van Cityline krijg voor de DLR testen. Helemaal super na 1 jaar...
  5. J

    Grote brand vliegveld Istanbul

    Grote brand vliegveld Istanbul Uitgegeven: 24 mei 2006 14:54 Laatst gewijzigd: 24 mei 2006 17:11 ISTANBUL - Op de internationale luchthaven Atatürk van Istanbul is woensdag, rond de klok van half twee, een grote brand uitgebroken. De brand woedt in de vrachtterminal van het vliegveld en is...
  6. J

    School diploma's vertalen naar Duits

    Wie van jullie heeft dezelfde vraag gehad destijds bij je sollicitatie bij Cityline om je Nederlandse schooldiploma's zoals bijvoorbeeld je HTS diploma te laten vertalen naar het Duits? Is een eigen vertallen (tezamen met nederlandse kopie getuigenschrift) niet voldoende. Het vertalen zou...
  7. J

    GECAT Pilot Program

    Hoeveel van jullie hebben de afgelopen tijd bij GECAT het Pilot Program gedaan (TYpe Rating) en hoeveel van jullie hebben via deze weg een baan gevonden. Ik hoor dat GECAT je na afronding helpt bij het krijgen van een interview? Ik las de ze vorig jaar vrijwel iedereen hebben weten te plaatsen...
  8. J

    Onrust bij vliegend personeel Schiphol over 'onthullende' bodyscan

    Onrust bij vliegend personeel Schiphol over 'onthullende' bodyscan 19-04-2006 SCHIPHOL - Een nieuwe bodyscan, die momenteel als proef wordt ingezet op Schiphol, zorgt voor onrust onder de vliegtuigbemanningen, zo meldt Arnold Burlage in de Telegraaf. De scan kijkt dwars door de kleding heen...
  9. J

    Airbus Troubles

    http://www.telegraph.co.uk/money/main.jhtml?xml=/money/2006/04/08/ccairb08.xml&sSheet=/money/2006/04/08/ixcitytop.html BAE: baling out before turbulence? By Ambrose Evans-Pritchard and Christopher Hope (Filed: 08/04/2006) The British defence giant is selling its stake in Airbus as doubts...
  10. J

    FlyBe

    Ter info voor de werkzoekende onder ons. De online pilot-application van FLybe (www.flybe.com) is weer open. Succes groeten Jester
  11. J

    solliciteren Ryanair / sim assessment

    Wie heeft er recent een interview en sim assessment gehad bij Ryanair (CAE). Ik weet dat de sim meestal een SID Leeds dep is, en daarnaast EFATO, single engine ILS, wat airwork. Maar ik wil met name weten wat voor een soort vragen stellen ze. Doen ze dit voor de sim sessie en/of tijdens? Zijn...
  12. J

    BA Connect (CitiExpress) email voor interview

    Hallo, wie van jullie heeft vorig jaar october-november van BACX een email ontvangen dat je wordt uitgenodigd voor een interview bij BA CitiExpress of Connect zoals ze nu heten. en heeft sindsdien niets meer gehoord? Ik heb zelf op 5 ocotber de email ontvangen, de maand ervoor zijn er nog 3...
  13. J

    Informatie interview GECAT

    Wie heeft er al eens een interview gedaan voor GECAT en kan mij hier informatie over verschaffen. Wat zijn ongeveer de vragen die ze zoal stellen. Zijn het met name technisch vragen, etc.? Alvast bedankt. groeten Jester
  14. J

    Air Berlin

    Kan iemand mij vertellen of Air Berlin momenteel nog FO's aanneemt? Met vriendelijke groet, Jester
  15. J

    Interview DBA

    Wie o wie heeft er ervaring met een interview bij DBA? Wat zijn de vragen die ze zo ongeveer stellen, veel technische vragen? Iemand die mij hiermee kan helpen? Alvast bedankt groeten Jester
  16. J

    Interview vragen SOP's

    Tijdens een interview kreeg ik onlangs de volgende vragen. 1.) Where are SOP’s produced. 2.) When would you deviate from SOP's? Als recent school verlater heb ik niet echt een praktijk voorbeeld op de laatste vraag. Is ook een “strik vraag”. Kan een van ervaren vliegers op dit forum hier een...
  17. J

    Emirates B-777 order

    Las dit vanmorgen op het nieuws, leuk voor degene met een triple rating die een tijdje in het midden-oosten willen gaan wonen. Ze zoeken er momenteel veel mensen heb ik gehoord. ter info. Emirates plaatst mammoetbestelling bij Boeing Uitgegeven: 20 november 2005 11:07 DUBAI - De...
  18. J

    Optie met een JAA FATPL in de USA

    Kan iemand mij vertellen wat de mogelijkheden zijn met een Frozen JAA ATPL (behaald in de U.K.) in Amerika. Ik weet dat ik onder andere m'n theorie opnieuw zal moeten doen. Zijn er bijvoorbeeld opleidingen/training zoals CTC in Engeland, waar een soort van stage baan aan vast zit. Alvast bedankt...
  19. J

    CRC check Disclosure Scotland

    Ik heb de volgende vraag. Voor een aanmelding heb ik een Criminal Records Check (CRC) nodig van Disclosure Scotland. Echter dien je als je bij deze club een uitdraai van je gevens wilt hebben de laatste 12 maanden in de U.K. op een adres woonachtig te zijn geweest. Ik heb de afgelopen maanden...
  20. J

    Man probeert vliegtuigdeur te openen in volle vlucht

    Man probeert vliegtuigdeur te openen in volle vlucht Uitgegeven: 11 november 2005 16:35 Laatst gewijzigd: 11 november 2005 16:35 BRUSSEL - Een 29-jarige man heeft geprobeerd de deur te openen van een vliegtuig in volle vlucht. Het toestel van SN Brussels Airlines was opgestegen vanuit...
Back
Top