Search results

  1. papierprikker

    AF ontbindt alle CAO's

    Een nogal rigoureuze, maar onontkoombare zet van AF. Gezien de personeelskosten die veel hoger ligger dan de concurrent lijkt mij dit de eerste stap, waarna wellicht na de presidentsverkiezingen nog een ontslagronde zal volgen. Franse vakbonden gaan hier natuurlijk op reageren en het is te hopen...
  2. papierprikker

    Capaciteitsverkleining KLC?

    Omdat er vanaf november 15 F100's weg gaan en daarvoor 10 erj 190's en 5 F70's terug komen is er sprake van een capaciteitsverkleining v.w.b. het aantal stoelen. Maar toch wordt er nu met een extra (witte) F100 gevlogen en er worden voor KLC nog 2 vliegtuigen van WDL en Air express gewetleased...
  3. papierprikker

    OPGEBOUWDE PENSIOEN FOETSIE??

    Beste ex-clh-ers, Hebben jullie ook een brief gekregen dat je opgebouwde pensioen niet naar NL kan worden overgedragen indien je voor je 30ste bij CLH weg bent gegaan? Wat is dat voor een rare moffen streek? Iemand hier al iets tegen ondernomen? Zoja, hoor ik dat graag.
  4. papierprikker

    grapje

    http://www.youtube.com/watch?v=nHXsICCL1no :yeehaa:
  5. papierprikker

    TK heeft gekundigt

    und jetzt? indien er nog iemand naar dit forum kijkt. Cargo wil ook weer CLHers maar GF laat ze niet gaan hoewel ze dat onlangs beloofd hebben. Schiet mij maar lek
  6. papierprikker

    VC statement

    hallo allemaal, Voor degene die het nog niet wisten: Tot 2 mei kun je het VC statement nog ondersteunen. Zie hiervoor het CLH VC forum -- Tarif Politik. Tot nu toe zijn er al meer dan 60 positieve reacties binnen! (Overigens alleen voor VC leden) Doei, Jeroen
Back
Top