Search results

  1. F

    Venezuela Air Force vs Klu

    F16's Venezuela jagen Fokker 60 weg door een onzer verslaggevers CURAÇAO - Twee bewapende Venezolaanse F16's hebben onlangs tot tweemaal toe een Fokker 60-patrouillevliegtuig van de Koninklijke Luchtmacht weggejaagd. Het toestel zou volgens de Venezolanen het luchtruim van de olierijke staat aan...
  2. F

    Category 2/3

    Ik kwam bij het invullen van een application form het volgende tegen: Category 2/3 Aircraft type: Ben even de weg kwijt.... weet iemand waar "category 2 of 3" over gaat? Bedankt
  3. F

    Vraagje aan Fokker-50/60 vliegers

    Ik was benieuwd naar hoeveel uren je per jaar vliegt bij de Klu op de F-50/60?
  4. F

    Arkefly in Griekenland

    Kwam afgelopen week in Athene, in"ons" hotel, een crew van Arkefly tegen. Jullie vliegen dus ook voor Olympic. Gezellig. Tot wanneer blijft Arkefly in Griekenland?
  5. F

    cleared/not cleared to land

    Ik zou jullie graag de volgende situatie willen voorleggen, en ben benieuwd naar jullie ideeën erover. Je bent gecleared voor een ILS approach, eenmaal established op de ILS wordt je over gezet naar tower. Je meld je, en krijg te horen “You’re number three, continue”. Het weer is CAVOK, en...
  6. F

    Turbulentie

    Een vraag voor de Fokker kenners bij VLM. Hoeveel turbulentie kan een Fokker-50 hebben? Waar ligt ergens een grens, tot waar je doodleuk nog een storm kunt doorvliegen?
Back
Top