Search results

  1. L

    e-mail naar het IVW

    Hey there, kan iemand me vertellen wat het e-mail adres ook alweer is om aanvragen en vragen te stellen over brevet afgifte/hernieuwing etc van het IVW??.. thanks!
  2. L

    oct 1st 2007

    Weet iemand toevallig meer over de deadline dat je je NL Nat brevet omgezet moet hebben naar een JAR FCL license....kreeg net een arelaxte e mail van IVW...en beter hoe je hier onderuit kan komen en toch je Europees brevet behoud...ook, zou een training van een Europese Airline in Italie op een...
  3. L

    JAA examinators in de VS?

    Hi everyone, Kreeg net te horen van het IVW dat ik en deadline heb van 1 oct 2007 om mijn NAT-LIC om te zetten naar het JAR-FCL.. Al mijn Europese bevoegdheden zijn verlopen dus moet "even" een profcheck doen en dat is dan ook meteen de conversie naar de JAR. Vroeg me af of iemand een...
  4. L

    Cathay Interview

    Iemand een idee hoelang je gemiddeld zit als SO bij Cathay Pacific voordat je FO wordt? , en wat de pay is? Ben net gebeld door Mrs Chang voor een intervieuw in New-York in June.. Het is voor direct entry Second Officer based in Hongkong.. Zit nu als FO op een DC-10 hier in de US...Weet niet of...
  5. L

    Air & Sea Show BBQ

    He guys....geef zaterdag een BBQ bij mij thuis aan het strand in Ft Lauderdale voor de air and sea show...Gonna be fun! Laat het weten als je in de buurt bent!
Back
Top