Search results

  1. skydiver

    Air France-KLM start met prijsvechter HOP!

    Air France-KLM start met prijsvechter HOP! http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/airfrance-klm/21252219/__Air_France-KLM_start_met_prijsvechter_HOP___.html weet iemand hier wat meer van? wat voor toestellen en wanneer beginnen ze?
  2. skydiver

    werk in midden oosten, belasting spaargeld in nl

    hallo allemaal, ik werk in in het midden oosten, en betaal dus geen belasting in nederland. alleen nu heb ik wel spaargeld en beleggingen in nederland. moet ik hier nu belasting over betalen? het enige wat ik zie is dat ik dividendbelasting betaal wat ik gedeeltelijk terug kan krijgen, maar ik...
  3. skydiver

    pensioen in middle east

    Ik werk sinds kort in het midden oosten. voordeel is dat je geen belasting betaald, maar ik heb het nadeel dat er geen pensioen is. nu wil ik eerst mijn lening versneld afbetalen. maar ik ben nu aan het nadenken wat ik nu het beste voor mijn toekomst kan gaan doen. zelf sparen? maar minder...
  4. skydiver

    uren TT voor buitenland

    Weet iemand hoe de TT uren meestal worden geteld als je solliciteerd bij een maatschappij in het buitenland? Ze vragen meestal 1500 tt, maar hoeveel daarvan mag sim uren zijn? Of is het gewoon hetzelfde als de ATPL eisen in NL
  5. skydiver

    simulator uren atpl

    weet iemand hoeveel simulator uren je mee mag rekenen voor je atpl? het gaat om fnpt II uren tijdens integrated atpl (ik dacht allemaal) fnpt II uren na opleiding (mcc) fixed 737 en airbus (TR) en full flight sim (a320 tr en opc/lpc) alvast bedankt, gert.
  6. skydiver

    ppl(h) halen als je cpl hebt + TR a320

    stel dat ik in een gekke bui ben en wil leren heli vliegen. stel dat ik mijn ppl(h) wil halen, wat moet ik daarvoor doen als ik al mijn cpl + frozen atpl + typerating a320 heb. Ik vraag dit omdat ik sinds kort een nieuwe hobby heb en dat is RC heli vliegen. En ik merk dat ik het toch wel heel...
  7. skydiver

    Flight Crew Training Manual A320

    Heeft er ook iemand de FLight Crew Training Manual van de A320 series. Zeg maar de bijbel voor de A320. Het maakt mij niet uit van welke maatschappij. Ik zag iemand die die heeft en er staat alles in van de A320. ALvast bedankt.
  8. skydiver

    Tperating A320 CFM/IAE

    Ik zit met een vraag. Als je een typerating op A320 hebt. Dan heb je die toch voor beide motor types? Op de CFM en IAE. Ik heb namelijk alleen op de CFM gevlogen en ga nu op de IAE vliegen. En wat zijn verder de verschillen of zijn het alleen een paar meters op de Engine display?
  9. skydiver

    diploma in duits vertalen

    weet iemand waar ik mijn diploma in het duits kan laten vertalen? en wat het kost.
  10. skydiver

    ervaring met parc /risworth aviation.

    Ik ga binnen kort op zoek naar eennieuwe baan met a320 TR. Maar heeft iemand ervaring met parc aviation of risworth aviation. Het lijkt mij makkelijker om het via hun te doen, maar scheelt het een hoop in salaris? helpen ze goed? Want ik denk dat het niet zo makkelijk is op dit moment om een...
  11. skydiver

    national insurance en ziektekosten nl

    geachte medevliegers ik zit sinds paar maanden in engeland en heb een baan bij first choice. Daar ben ik uiteraard heeeel blij mee. Maar nu heb ik een vraag. Ik heb nu mijn national insurance nummer. Mijn vraag is kan ik nu mijn ziektekostenverzekering in nederland opzeggen? is dat verstandig...
  12. skydiver

    lelystad toch nog steeds uncontrolled

    gents, lelystad is toch nog steeds uncontrolled? gaat hier nog een keer verandering in komen? ik heb begrepen dat alleen het meldpunt veranderd is.
  13. skydiver

    meteo dienst bellen?

    kan ik de meteo dienst nog ergens bellen voor een forecast van 3 dagen? of kan dit alleen nog maar online?
  14. skydiver

    emergency schiphol 06-24 gisteren?

    Volgens mij was er een emergency gisteren op schiphol op baan 06-24. Ik zag een stuk of 10 brandweerwagens staan. Weet iemand daar meer van?
  15. skydiver

    goed boek voor opfrissing atpl

    weet iemand een goed boek waar atpl goed is samengevat om mijn kennis weer eens op te halen. ik ga zometeen eindelijk beginnen op een airbus, maar mijn kennis is wel wat weggezakt. en om nu alle atpl boeken weer te gaan lezen vind ik ook wat. dus als iemand een goed boek weet om dat op te...
  16. skydiver

    gaat het met de luchtvaart goed?

    hebben jullie enig idee hoe het nu met de luchtvaart gaat? zijn er nog steeds veel aannames van piloten? worden er nog de komende jaren veel toestellen gekocht? Groeit het aantal passagiers nog steeds? Hoe is de toekomst van de komende jaren? Gaan we nog een tekort krijgen van piloten? Ik heb...
  17. skydiver

    voorbereiden TR a320

    weet iemand hoe ik me het beste kan voorbereiden op een TR van een a320?
  18. skydiver

    heeft iemand PMDG A320

    Beste collega vliegers,, Heeft er nog iemand de PMDG van de a320? ken ik vast oefenen voor de TR. skydiver
  19. skydiver

    profcheck.

    gents en mede vliegers. Ik moet mijn profcheck voor de 2e keer doen. Maar die kan ik toch gewoon weer in de simulator doen, als ik mijn ME-IR geldig wil blijven houden? Ik hoef toch niet dit actual te doen? Ik hoorde namelijk dat er landen zijn die dat wel als regel hebben. Ik wil het weer bij...
  20. skydiver

    approach/departure plates

    Weet iemand waar je, liefst gratis, airport plates, dep/app/arr plates kan downloaden. Hoeft niet perse current te zijn, is gewoon om te oefenen.
Back
Top