Search results

  1. D

    Laatste VNV email (Transavia Instruteurs)

    Ik las vandaag met verbazing de volgende email van het VNV. Hierin ziet men maar weer dat het VNV met 2 maten meet en totaal niet afweet wat er zich in de markt afspeelt op dit moment. (En trouwens een helboel "vliegers" ook niet.) Hieruit blijkt ook maar weer dat het VNV een KLM clubje is...
  2. D

    Weer een (Sensatie) artikel van de Telegraaf die de plank volledig mis slaat.

    Ik ben erop geabboneerd maar dit slaat werkelijk alles: do 10 nov 2011, 15:08 Vliegtuig verliest wiel Ze hebben dit overgenomen van de Engelse kranten. Alleen vergeten ze te vermelden dat dit al in Maart van dit jaar is gebeurt. Artikel op BBC News: Flybe plane passengers 'saw wheel fall...
  3. D

    Is dit een nieuwe procedure van KLM

    Gisteren aan het rondvliegen hier in Noord Afrika. KLM toestel kwam op de frequentie. ATC klaarde dit toestel direct van een VOR 1 naar een VOR 3. KLM antwoorde dat ze de geklaarde route wouden blijven vliegen. Van VOR 1 via VOR 2 naar VOR 3. ATC kwam weer terug en klaarde dit toestel weer van...
  4. D

    I am an Army of One (or 2, or 300, ...)

    I am an Army of One (or 2, or 300, ...), from AAL_Silverbird, Cpt. Continental Airlines I am an army of One - A Captain in the Continental Airlines army. For years I was a loyal soldier in Gordon's army. Now I fight my own war. I used to feel valued and respected. Now I know I am mere...
  5. D

    Why Airline Pilots Should Make $200,000 (or more)

    Why Airline Pilots Should Make $200,000 (or more) The airline business is an equal opportunity career field. Airlines, including Delta, American, United, and Northwest are hiring loads of pilots right now. You, too, can find yourself in the cockpit of a 767, 727, A-300 or any other commercial...
  6. D

    Easy Money

    Iemand op dit forum die zich een vliegtuig kan herinneren (gebouwd voor hij was geboren) met de Nickname N123EasyMoney. :eek!: :passed:
  7. D

    Van Lanschot

    De afgelopen tijd geprobeerd mijn lening over te sluiten bij diverse banken.:radar: O.a. bij Van Lanschot bankiers. (na alle positieve berichten over hun in dit forum) Vandaag werd mij medegedeeld dat van Lanschot niet in mij geinterresseerd was omdat ik niet bij een maatschappij vlieg die op...
  8. D

    Nederland op zijn smalst

    Dit wil ik vliegend Nederland niet onthouden. Dit vanwege het feit dat andere dagen niet op de vergunning staan. Terwijl de vliegclub al tientallen jaren hierop zonder problemen vliegt. En daarnaast ook van degene die de vergunning heeft verstrekt een schrijven heeft gehad dat vliegen op...
Back
Top