Search results

  1. Ilango

    Spannende verhalen

    Ik zag dat er nog maar weinig recente threads of posts waren hier.. Dus ik vroeg me af of iemand nog interessante / spannende verhalen heeft 🙂
  2. Ilango

    Garmin Emergency Autoland

    Should a pilot be incapacitated, the emergency autoland can be automatically or manually engaged – by either passengers or pilot. So, instead of the aircraft flying uncontrolled or along a path already programmed into the FMS until the fuel runs out, the system will decide on the most suitable...
  3. Ilango

    Aeroclub Verona - Mijn ervaring

    TLDR: Goede ervaring gehad en zeker een aanrader. Prijzen vergelijkbaar met de Nederlandse Een aantal maanden terug heb ik met mijn familie een vakantie naar Italië geboekt. In de omgeving van Verona. Het leek mij leuk om in de omgeving een vlucht te maken dus keek wat rond op het geweldige...
  4. Ilango

    2023: Unlimited flights with Frontier

    https://www.flyfrontier.com/deals/gowild-pass/?mobile=true Misschien wel leuk voor de mensen die in Amerika wonen onder ons 😁
  5. Ilango

    17 jarige piloot ( in opleiding ) die voor de PPL gaat!

    Beste piloten van Nederland! Ik ben een 17 jarige jongenman vanuit Eindhoven. Ik vlieg sinds mijn 13e verjaardag al en ben 'serieus' begonnen aan mijn PPL ongeveer een jaartje geleden. Voor mijn Airlaw examen heb ik 100% gescoord en voor meteo 85%.. Ik heb nog een paar examens te gaan en nog...
Back
Top