Search results

  1. H

    Ruilhandel

    Heeft er iemand interesse in ruilhandel. Ik kan 1 uur vliegen aanbieden in een A320 simulator. Statische simulator is op ware grootte, alle knoppen functioneren en heeft een 180 graden scherm. Heb je een serieuze ruil stuur me een PM. Groeten Harbour_ultimate
  2. H

    Gezocht TRE/TRI/SFI A320

    Gezocht TRE's/TRI's/SFI's A320 stuur me svp een PM Groeten Harbour_ultimate
  3. H

    aantal piloten over de hele wereld

    Beste PBB, Ik zou graag willen weten hoeveel piloten er over de hele wereld rond vliegen. Liefst opgedeeld in privevlieger, beroepsvlieger, sim vlieger :kerst: mag ook enzv Wie kan me helpen? Groetjes H_U
  4. H

    A320 Instructeur / Examinator

    Hoi Airworkers, Ben opzoek naar een A320 Instructeur / Examinator. Om me weer op standaard te brengen. Liefst een nederlander of woonachtig in Nederland. Groeten H_U
  5. H

    MCC A320

    Hoi PBB, Ik zoek iemand die met mij een MCC cursus wil volgen op de A320. Kosten 4000 euro locatie FTC in essen. Wanneer moet ik nog bellen waarschijnlijk volgende week of die week er op. Groeten Harbour_Ultimate
  6. H

    Cadet program

    Hoi Allemaal, Is er iemand al begonnen aan de selecties van Stormaviation voor het Cadet program? Zou die mij svp een pm willen sturen. Heb nog wat vragen. Groeten Harbour_Ultimate
  7. H

    Spaanse RT

    Hoi Allen, Is er misschien iemand hier op het PBB die me aan spaanse RT kan helpen? En weet iemand misschien waar ik dit zou kunnen beluisteren via het internet? Ik zou het ook graag willen hebben voor de franse RT maar dit heeft geen haast. Groeten Harbour_ultimate
Back
Top