Ruilhandel

Heeft er iemand interesse in ruilhandel.
Ik kan 1 uur vliegen aanbieden in een A320 simulator.
Statische simulator is op ware grootte, alle knoppen functioneren en heeft een 180 graden scherm.
Heb je een serieuze ruil stuur me een PM.
Groeten
Harbour_ultimate
 
Ik heb een paar nieuwe voetbal schoenen in de aanbieding !
Als je serieus bent, stuur mij dan een PM.

Groet 1

Ger
????
 
Ik wil leuke dingen doen met mijn zoon (van 15 jaar). Dus het liefst iets wat hij leuk vind.
Ik vind alles leuk wat vliegt, vaart en rijd. Heb al een ruildeal met iemand die een heli simulator heeft.
Helaas is mijn brevet verlopen dus kan kan ik niet met mijn zoon echt gaan vliegen.
Bv parapente, zweefvliegen, motorzwever, heli vliegen, ballonvaart, parachutespringen, indoor skydive, uurtje rijden in oude auto (mijn zoon is meer van de oude / nieuwe sportauto), autocrossen, surfen, waterskiën, speedbootvaren. abseilen, tokkelen, golven, zeilen, Workshops Didgeridoo spelen, trommelen, mee met een testvlucht (na groot onderhoud bv 737), rondleiding verkeerstoren Schiphol.
 
Kom maar met je zoon vliegen op Middenmeer in mijn Experimental RV12. Een uur op mijn kosten (incl landingen), daarna betaal je zelf, maar alles in het redelijke ;-)
Er is een aardige kroeg op het veld, met aardige mensen erin, dus als de een vliegt (tweezitter) is de ander onder de pannen.
NoordHolland-Noord is bovendien erg prachtig!!
 
Back
Top