Recent content by Winglet

  1. Winglet

    Post hier je mooie pics.

    Ook weer 'ns een dagje op de office...hehehe Winglet
  2. Winglet

    Gear down????

    Ryanair mannen (en vrouwen), In de Transavia Staken??? thread gaat het een aantal x over waar je nou je gear down doet tijdens de app. Aangezien die thread niet echt de juiste plek is, hier dus maar een nieuwe. Kunnen jullie vertellen wat de bij jullie de procedure is? Ik kan me ook...
  3. Winglet

    Welke squawk "onder" de Schiphol-TMA??

    Weet iemand de regels t.a.v. van het gebruik van de transponder als je VFR en uncontrolled onder de Schiphol TMA vliegt? Alvast bedankt.
  4. Winglet

    Big brother: You're acft position live on Google earth....mwwww

    :radar: Google Earth toont vliegverkeer boven Lelystad Uitgegeven: 28 december 2006 23:57 Laatst gewijzigd: 29 december 2006 00:33 AMSTERDAM - Inwoners van Lelystad en omgeving kunnen binnenkort het luchtverkeer boven hun regio in de gaten houden via het programma Google Earth. De positie van...
  5. Winglet

    Nwe ronde, nwe kansen!

    Uit betrouwbare bron: In de Telegraaf van morgen, Zaterdag 22 april, zal opnieuw een wervingsadvertentie staan voor nieuw aan te nemen KLM-vliegers. De aanname eisen zijn anders dan de vorige x dus check de krant als je interesse hebt. Winglet
  6. Winglet

    Piper Cub te huur -- Waar o waar?

    Weet iemand misschien adressen waar ik een piper cub kan huren en tegen welke prijs? Ik weet zelf op lelystad dat wings over holland er 1 heeft staan. Zijn er meer bedrijven en/of particulieren die verhuren? Alvast bedant en grtn, Winglet
  7. Winglet

    Cypriotisch vliegtuig neergestort in Athene

    Net gebeurd, Nog weinig info over. Winglet
Back
Top