Recent content by Thijsthg

  1. T

    Moet ik het doen?

    Hallo, Nu moet ik toch eens echt weten wat ik na mijn middelbare school wil gaan doen, want ik heb het uitgesteld door van HAVO naar VWO door te stromen. De klok gaat nu aardig snel en een beslissing zit er gewoon aan te komen. Mijn nummer 1 passie is gewoon vliegen. Ik wil niks anders en ik...
  2. T

    De mcc course van een school, een belangrijke factor???

    Hallo, Ik was mij een beetje aan het oriënteren op vliegscholen zoals: AIS en DFA. Nu viel mij op dat de DFA de mcc cursus op een Boeing 737 NG simulator doet en de AIS de MCC cursus op de FNPTII Simulator en dan een Cessna Citation Jet als type vliegtuig gebruikt. Nou is mijn vraag: maakt...
  3. T

    Ik zie door de bomen het bos niet meer! Help!

    Hallo, Ik ben at the momento 18 jaar en zit in VWo 5 met NT profiel. Ik heb mijn Havo diploma gehaad en ik zit eigenlijk te denk om beroepsvlieger in de helikopter wereld te worden. Maar door de vele verschillende termen zien ik het bos niet meer. Mijn doel is om in de offshore te werken, mede...
  4. T

    vraagje over kls po1

    Hallo, Ik heb een klein vraagje binnenkort moet ik naar het IAP voor po1 en wil me natuurlijk zo goed mogelijk voorbereiden! Maar nou vraag ik met steeds af of je tijdens die testen, ook een test krijgt met cijferreeksen. Aangezien dat mijn grote probleem is! En zoja valt dit dan onder logische...
  5. T

    meeloop dagen?

    Hallo, ik ben me op dit moment aan het oriënteren op de opleidig verkeersvlieger en vroeg me af of scholen ook meeloop dagen organiseren. Dat je bijv. een dagje met een eerste jaars student meeloopt of iets dergelijks. Maar weet iemand of de kls of de nls zoiets doet?
Back
Top