T
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Hey Ahmed,

    Ik zie/lees dat je bent aangenomen bij de NLS voor de klas van November... Ik ben ook aangenomen, maar voor de klas van september 2012. E7na masriyeen zay ba3d ba2a.... wenta hatla2eek 7afez elbo2een elli beyet2aloo dool. Wat is je e-mail adres ofzo? Ik woon ook in Amsterdam, dus misschien kunnen we eenkeer afspreken of iets dergelijks?

    Mvg,

    Shihab
    Hey,
    Ik ben alleen Meryl tegengekomen. En het lijkt mij een goed idee om een keertje met onze klasgenoten (die wij zijn tegengekomen op airwork tenminste) af te spreken. Misschien kunnen we verder praten op Skype (na 6 uur, want ik werk)? Mijn Skypenaam is: thategyptianguy1180.
    Hoop dat je medische keuring goed gaat! Vast wel ;)

    Vriendelijke groet,

    Ahmed
    Hoi,

    Ik zag dat je waarschijnlijk in klas 1111 van de NLS zit, ik kom hier waarschijnlijk ook in. Ik hoef alleen nog een medische herkeuring te ondergaan(was vorig jaar gezakt vooor mijn vwo waardoor ik niet eerder kon beginnen). Ben jij hier op airwork verder al andere toekomstige klasgenoten tegengekomen? En is het misschien een idee om als klas een keertje voordat de opleiding begint met elkaar af te spreken?

    Groet,

    roderick
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top