Recent content by Sammetje

  1. S

    EASA brevet laten tekenen door buitenlandse TRE

    Beste allen, Wanneer ik mijn jaarlijkse check-ride doe voor mij NL EASA brevet mag ik deze laten aftekenen door een buitenlandse TRE. Deze TRE is geregistreerd als buitenlandse TRE bij kiwa. Ik heb elk jaar gewoon braaf een nieuw brevet (125€) aangevrgaad omdat het antwoord van kiwa luidt...
  2. S

    Shorthaul A380

    British Airways will reinforce its Airbus A380 crew complement by putting the double-deck type on short-haul routes to maximise pilot training and build up a core of instructors. While the UK flag carrier has yet to disclose its initial long-haul route plans, it will operate the A380 on...
  3. S

    Zelfstandigheid KLM, NU.nl

    http://www.nu.nl/economie/2561980/zelfstandigheid-klm-tocht.html AMSTERDAM - Luchtvaartmaatschappij KLM dreigt binnen nu en twee jaar een flinke dosis zeggenschap kwijt te raken binnen de luchtvaartgroep Air France-KLM. Volgens De Telegraaf werkt de groep, vanwege het inpassen van Alitalia...
  4. S

    Nieuwe maatschappij in de UAE (CEO Alex de Vos)

    XPRESS, a UAE-based start-up, could launch operations by Jan-2012, according to president and CEO of Al Hajjar Aviation Consultancy Captain Alex de Vos, who is involved in the project. The carrier, which will offer "low cost" tickets, is expected to operate to the main cities and later to the...
  5. S

    Aer Lingus

    Beste mensen, Iemand toevallig werkzaam bij Aer Lingus? Dank..
  6. S

    ZOEK: Renewal A320

    Goedenavond... Ik zoek iemand voor een renewal A320 in begin november. Iemand?
  7. S

    Digitaal logboek

    Beste mensen, Ik post hier omdat het me in 'beroepspiloten' niet lukt. Ik had al wat onderwerpen over digitale logboeken gelezen alleen waren die wat gedateerd. Zijn er aanbevelingen? Alvast bedankt
  8. S

    Database

    Bij iedereen zijn de lopende Databases wel bekend... Voor mijn nieuwsgierigheid, wat missen jullie in de bestaande Databases of wat willen jullie graag veranderd zien... greetz...
Back
Top