Recent content by Niala

  1. N

    Sollicitanten bestand Transavia

    Beste mensen, Zoals bekend voor iedereen hier neem ik aan, neemt Transavia in deze tijden geen nieuwe mensen meer aan. Athans, in ieder geval geen ab-initios. Zelf ben ik ongeveer in mei klaar met mijn ME en MCC. Toch heb ik even op de site gekeken. Je kunt je daar (mits je aan de eisen...
  2. N

    Logbook vervangen?

    Beste mensen, Ik heb een vraag met betrekking tot het volgende. Ik weet dat voor sollicitaties de kwaliteit en zorgvuldigheid van je logbook nog wel eens belangrijk kan zijn, omdat hier in sommige gevallen naar gekeken wordt. Mijn logbook zit er opzich wel goed uit. Alleen vind ik het zelf toch...
  3. N

    Voorzorgs of noodlanding?

    Beste mensen, Ik ben in opleiding en vroeg me het volgende af. Er is volgens mij veel meningsverschil over tussen vliegers daarom vroeg ik mij af watvoor reacties er hierop komen. Graag ook met argumenten waarop op de volgende manieren te handelen. Het gaat om de volgende vraag: Het gaat om...
  4. N

    Hartruis gevonden

    Hallo, Ik heb afgelopen woensdag de medische keuring gehad. Opzich zag alles er goed uit (ook bloed en ECG waren in orde), alleen is er een hartruis gevonden bij mij (graad 2 van 6). Volgens drie verschillende doktoren hoeft dit niets te betekenen, maar toch moet het verder onderzocht worden...
  5. N

    Afkeuring door zwakkere knieën?

    Hallo, ik heb een vraagje met betrekking tot de medische keuring... Misschien heeft iemand hier op het forum ook ervaring mee. Ik heb alle selecties van mijn school doorstaan (Stella aviation). Nu heb ik 6 September nog als laatste een medische keuring. Ik verwacht echter niet dat dit veel...
  6. N

    Stella Selectie fase 3

    Ik heb afgelopen 2 weken de selectie bij Stella Aviation tot nu toe met succes doorstaan. Nu heb ik volgende week maandag (21 augustus) de laatste fase. Dit is fase 3, de grading. Ik heb hiervoor het boekje vandaag binnen gehad dus ik ga hard aan de slag. Ook heb ik op die maandag de 21e het...
Back
Top