Recent content by N-1

  1. N-1

    Overstappen naar andere FTO

    Hai allen, een vraagje namens een kennis... Zij heeft bij een vliegschool haar PPL opleiding gedaan. Conform de syllabus alle vereiste oefeningen gedaan(airwork en navigatie/uitwijken etc etc) Theorie en RT zijn binnen en ook heeft ze inmiddels 60 uur ge-lest(solo en DBO) In principe is ze dus...
  2. N-1

    Sponsored schemes

    Beste Airworkers, Dit jaar heeft iemand ergens in een topic een kort lijstje geplaatst van sponsored schemes om beroepsvlieger te worden. Ik kan de betreffende post niet meer vinden. Iemand meer succes dan ik? thnx
  3. N-1

    Antillen en Aruba, FAA of JAA ?

    Vraagje: Gebruikt men op Aruba en de Nederlandse Antillen FAA of JAA brevetten? toelichting op mijn vraag: Zou me leuk lijken om daar met een CPL te gaan vliegen bijvoorbeeld... grtz, N-1
  4. N-1

    MAF EHTE

    Hi all... Iemand op de MAF vliegersdag op EHTE d.d. 23/08 geweest? En zo ja, hoe was het? interessant? Ik wilde er graag heen, maar kon plots niet door omstandigheden...ben wel benieuwd ... grtz, N-1
  5. N-1

    FAA CPL opleiding in Europa

    Hallo allemaal... Ik lees met veel belangstelling de opleidingsmogelijkheden in de VS. Aanvullend daarop een vraag: Bestaat de mogelijkheid om een FAA(theoretisch-)CPL (al dan niet aangevuld met IR) in Nederland/Europa te halen? Zodat je daarna in de VS de praktijk kunt gaan doen... Zo ja...
  6. N-1

    bestaat de PPL(H) Bijbel??

    Beste rotarians ;-) Ik ben in het bezit van een PPL(A.) Voor het behalen van mijn theorie heb ik (natuurlijk) gebruik gemaakt van het overbekende Mosbach boek, zeg maar de PPL theorie bijbel van Nederland. Als ik het vak HEF er bij zou willen doen, welk boek, liefst met dezelfde status als...
Back
Top