Recent content by Mr.Falcon

  1. Mr.Falcon

    Rekenvaardigheid (ja alweer)

    Hallo, Zonder al te veel ge- :blabla:, dan maar meteen mijn vraag: Weet iemand afgezien van de internetsites die in de kennisbank staan een manier om het hoofdrekenen een beetje bij te spijkeren. Want dat van mij is dramatisch... Of heeft iemand nog handige Do's en don'ts?
  2. Mr.Falcon

    wiskunde KLS

    hallo, Om het maar kort te houden, ik heb de volgende vraag: Als je bij de KLS wil worden toegelaten heb je minimaal WB1 en NA12 (voor HAVO) nodig. Er bestaat ook een uitzondering waarbij je NA1 mag hebben, maar dan krijg je netjes een boekje thuis gestuurd om het een en ander aan theorie door...
  3. Mr.Falcon

    Aanleg voor heli of voor f-16?

    Op werkenbijdeluchtmacht.nl staat het volgende: Nu vraag ik mij het volgende af, welke aanleg (eigenschappen) moet een Officier Jachtvlieger of een Officier Helikoptervlieger hebben? Moet je bijvoorbeeld als f-16 piloot een aanvallend karakter bezitten?(en juist niet een verdedigend karakter.)
  4. Mr.Falcon

    verschillen in scholen

    Hallo, Ik was bezig met het doorlezen van de scholenselectie in de kennisbank op airwork. Nu heb ik een vraag: Wat zijn de grootste verschillen tussen de vliegscholen KLS, NLS, EPST en Stella?
  5. Mr.Falcon

    ogen laseren?

    Hallo, Nu las ik op de site werkenbijdemarine.nl de medische eisen voor officieren, waar het volgende stond: " Een eventuele laserbehandeling is minstens 3 maanden terug op het moment van keuring". ( link: http://www.werkenbijdemarine.nl/vervolg.php?pageID=114) Dus ook voor officier...
Back
Top