M
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Beste Marcellos,

    Helaas heb ik je post gelezen. Zelf ben ik namelijk ook sinds enige tijd ten einde raad. Begonnen in 2008 aan de opleiding 2010 klaar. 3 jaar overal gesolliciteerd, TR 737 gedaan, maar nergens ook maar een kans.
    Noodgedwongen nu naar oplossingen aan het zoeken.

    Zou ik je wat vragen mogen stellen over jouw ervaring/stappenplan in zake schuld met bank?

    Je zou me reuze helpen aangezien ik wel veel mede studenten ken in hetzelfde schuitje maar niemand die er ervaring mee heeft hoe het op te lossen.

    Alvast bedankt,

    Gr!

    Jochem
    Beste learvlieg,

    ik ben inmiddels een traject gestart voor schuldsanering, dit omdat ik al geruime tijd mijn complete salaris en zelfs meer dan dat af moet staan aan de bank. Ik kan dit nu niet meer opbrengen en hoop dat ik een goede oplossing weet te vinden.
    Nu vraagt degene die mij hierin helpt naar jurispudentie van andere zaken.
    Mijn vraag aan jou was of jij mij hierin kon helpen en misschien ken jij andere piloten die in de schuldsanering zijn beland.
    Ik hoop dat je me kan helpen!!!

    Met vriendelijke groet,

    Marcellos
    Hoi Marcellos,

    Allereerst excuses voor een late reactie. Ik ben een tijdje niet op airwork geweest.

    Alles wat er eigenlijk te vertellen is over de schuldsanering heb ik min of meer al openbaar in desbetreffende thread gemeld in het financiële forum.

    Mocht je nog vragen hebben na het lezen van de thread, wil ik hier uiteraard wel antwoord op geven.

    Met vriendelijke groet,

    Learvlieg.
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top