Recent content by Laurents

  1. L

    Samen reizen naar Lufthansa Verkehrsfliegerschule Open dag?

    Geachten, Na het afwegen van een aantal zaken heb ik besloten mij aan te melden voor een infodag van de Lufthansa Verkehrsfliegerschule. Ik hoef jullie volgens mij niet te zeggen waarom ik interesse heb in deze school, dat spreekt gezien de voordelen wel voor zich (mocht je het niet weten, dan...
  2. L

    Casus; na KL naar burgerluchtvaart?

    Geachten, Even een vraagje namens een goede vriend van mij! Een vriend van mij is een tijd terug afgewezen bij de selectie voor de KLS. Dit gebeurde na het COVA-gesprek, schijnbaar omdat z'n GVSS-resultaten tóch niet je-van-het waren. Hij zou graag bij KLM vliegen,vandaar dat hij de KLS...
  3. L

    Mogelijkheden in keuzetraject

    Beste lezers, Ik zit met een kwestie die het mij erg moeilijk maakt om een studiekeuze te maken. Ik ben december 2007 helaas afgewezen door de kls bij de cova (ivm veel aanmeldingen en voor een klein deel teleurstellende gvss-resultaten), en heb toen besloten dat ik sowieso eerst een...
  4. L

    Stella -> Lufthansa

    http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=24173 Goed nieuws voor de mensen op Stella, of niet dan!!
  5. L

    Voor de US-ers, gaat het altijd zo?

    Jongens in de States, die bekend zijn bij Southwest, gaat het altijd zo? http://www.youtube.com/watch?v=9ta9ltJGxjk
  6. L

    Ver weg!

    Hallo! Ik vroeg me af of een van jullie ervaring heeft met solliciteren in Australië, Dubai of Zuid-Afrika. Op de sites van de grotere maatschappijen uit die landen vind ik geen bevredigende teksten en antwoorden, vandaar dat ik het hier vraag. Is het goed mogelijk om als KLS-er of NLS-er daar...
  7. L

    CoVA-afwijzing

    Hallo mede-Airwork gebruikers! Ik heb, zoals het een verstandige Airword-gebruiker betaamt, eerst de zoekfunctie gebruikt, maar kwam langs die weg niet tot een bevredigend antwoord. Daarom stel ik mijn vraag hier. Is het zo, dat wanneer je wordt afgewezen na de CoVA, en dus daarmee GVSS wél...
  8. L

    KLS PO2 Probleem

    Goedenavond, Alvorens ik begin leg ik even uit waarom ik een aparte thread open voor mijn probleem. Ik heb aanstaande woensdag mijn 2e deel van het psychologische onderzoek van de KLM Flight Academy bij het IAP in Houten. Daar ik maandag en dinsdag vrij weinig tijd heb om de benodigde...
Back
Top