Recent content by KatanaHammer

  1. K

    VFR flight log

    Hallo allemaal, Weet iemand misschien een link naar een site waar je een VFR flight log (waar je waypoints, HDG, GS etc in kan voeren) kan dowloaden? Alvast bedankt, Groet KatanaHammer
  2. K

    Gezocht; GA (buitenlands) veld voor in de avond uren

    Hallo allemaal, Op dit moment bezig met mijn FAA/PPL en tijdens de opleiding moet je een "nachtvlucht" maken (dus eigenlijk after sunset) van 100NM inclusief 10 touch & goes. Weten jullie een leuk veld op ca 50 NM van Rotterdam waar je voor niet al te veel euries T & G kunt maken? Heb al...
  3. K

    PDA navigatie vliegen

    Hallo allemaal, Wie van jullie heeft er (goede) ervaringen met het vliegen met navigatie op een PDA? Welke PDA is het meest geschikt en welke navigatie software moet je hebben? Ik hoor graag jullie meningen en advies
  4. K

    "N" kisten huren in Nederland

    All, Stel je hebt een FAA PPL en je wilt een "N" kist huren in Nederland.. waar kan dat en wat zijn de kosten? Thanks! KatanaHammer
  5. K

    Instructeur mee met examen?

    Hallo allen, 10 maart vertrek ik ook naar AAA in San Diego voor miin PPL en las de ervaring van JW met de examinator aldaar. Thanks by the way for your warning!!!! Nu vraag ik me af; kan je verlangen dat je instructeur meegaat tijdens het examen (heb dat met rij examen ook wel eens gehad)...
  6. K

    Airlaw voor JAA/CAA PPL

    Hallo allemaal, Een vraag over de theorie Airlaw. Op dit moment zit ik voor de theorie op een Nederlandse vliegschool en werk uit Mosbach. Samen met de PPL confuser is de theorie voor CAA best wel te doen. Echter nou komt de fase waarin wij klassikaal Airlaw gaan doen. En ik kan me voorstellen...
  7. K

    PPL in de VS (gaarne advies)

    Hallo allemaal, Op dit moment ben ik bezig met mijnn RPL bij een club. Het gaat wel aardig alleen ligt het tempo te laag om er echt lekker vaart in te kunnen zetten en daardoor het begeerde papiertje redelijk snel te krijgen. Heb nu besloten om mijn PPL (ipv RPL) te gaan halen in de VS en na...
  8. K

    Eerste solo

    All, Zaterdag 2 juli 2005 is voor mij een onvergetelijke dag! Ook ik mocht solo op EHVB met de Katana (PH ACX). In eerste instantie eigenlijk helemaal geen omstandigheden om een eerste solo te doen; aardig wat crosswind en bovendien een drukte van jewelste op het veld (zwevers actief met een...
Back
Top