Recent content by Janszoon

  1. J

    Kls PO 1

    Mag je de PO 1 van de Kls een keer opnieuw doen? mocht je bijvoorbeeld op een van de onderdelen zoals logisch redeneren, rekenvaardigheid etc.. zakken.
  2. J

    vraag betreffend Orientation Compass EPST

    Hallo, Ik ben zojuist met 21 punten voor de Compass test van de EPST gezakt. Dit kwam grotendeels door mijn score op orientation, deze score was 1 !! ik weet dat ik hier veel hoger op kan scoren (bij de KLU was mijn score hierop voldoende). Het probleem was dat ik er in de test achter kwam dat...
  3. J

    joystick pedalen, welk bijbehorend spelletje?

    Ik heb nu een simpele joystick en een pedalen set (pedalen gekoppeld aan een stuur) en ik wil graag een goed simulator spelletje kopen waarnbij ik met pedalen en joystick kan vliegen. iemand suggesties?
  4. J

    voorbeeld EPST Compass

    Mijn vraag: heeft iemand voorbeelden van de volgende EPST testen: ------------------------------------------------------ 1) De eerste test is een hand-oog-voet coordinatie test, je moet dan met een stuurknuppeltje de naald van een wijzer op een streepje houden en tegelijkertijd met voetpedalen...
  5. J

    oefenen Fase 1 EPST

    hallo, Ik vind het erg lastig om goede sites te vinden op aiwork betreffend het oefenen van: technisch inzicht rekenvaardigheid ruimtelijk inzicht kunnen jullie bij deze post wat handige oefensites plaastsen? alvast bedankt
  6. J

    voorbereiding rekenvaardigheid PO1

    weet iemand een goed boek waarbij de rekenregels behandeld worden die je voor de PO1 van de KLS nodig hebt? vroeger bestond er zoeits als de '60 hoofdrekentrucs' maar die is niet meer te vinden.
  7. J

    recruitment BA

    een korte vraag: waar haalt British Airways zijn piloten vandaan? ik weet dat je via KLM Flight Academy terecht kan komen bij BA maar zijn er nog betere optie's. graag ook in vliegscholen in Groot-Brittannië zelf! alvast bedankt
Back
Top