Recent content by gappie

  1. gappie

    HBO opleiding volgen voor dat je piloot word?

    hey, Ik had een vraag je aan mensen die al piloot zijn. Zouden jullie het mij aanraden om eerst een hbo-opleiding te volgen voor dat je piloot word en waarom? Kom je zo makkelijker aan een baan als je nog een laag uren piloot bent? Groeten.
  2. gappie

    luchtvaarttechnologie aan de hogeschool INHOLLAND

    hey, Heeft er iemand gestudeerd aan de hogeschool INHOLLAND en dan de richting, luchtvaarttechnologie incombinatie met een verkeersvliegeropleiding aan de NLS. (het zelfde idee als ap&m) van de kls en hanze hogeschool. Wat vond je hier van?
  3. gappie

    Is NLS achteruit aan het gaan?

    hey, Ik hoorde van een piloot bij transavia dat, KLM en Transavia niemand meer van de nls aanneemt. Kan iemand dit bevestigen? Want het lijkt mij nog al raar? Of komt het doordat de NLS niet meer zo goed is? Groeten.
  4. gappie

    Wat doet de NLS voor je, na de opleiding?

    Hey, Ik ben een keuze aan het maken tussen EPST of NLS. Bij EPST weet ik dat ze een hele goede nazorg bieden om je aan een baan te helpen, in ieder geval dat beweren ze. Maar bij de NLS weet ik het eigenlijk niet. Weet iemand wat hun nazorg is m.b.t. het zoeken van een baan. Of heeft iemand...
  5. gappie

    Andere HBO-opleiding voor begin vliegschool.

    Hey, Ik vroeg me af of dat je beter eerst een andere opleiding kunt gaan doen, voordat je aan een vliegopleiding begint. Zodat je altijd nog iets achter de hand hebt .Stel dat je een keer medisch afgekeurd word en niet meer kunt vliegen je toch nog een andere opleiding gedaan hebt. Of dat je...
Back
Top