Recent content by C.LM

  1. C

    Tijdsvak selectie

    Beste Tomtheflyer, Thanks voor het advies! Ik zou sowieso eerder voor een vliegschool (KLMFA) gaan als het daar goed is geregeld. Als ik na een ander vliegopleiding (met alle respect voor vliegscholen) diep in de schulden zit en met een ongeschoolde baan het moet aflossen, is dat mijn droom...
  2. C

    Tijdsvak selectie

    Beste V1Rotate, Uw reactie heeft me absoluut weer aan het denken gezet deze dagen. Eerder (jaar geleden) heb ik ook artikelen gelezen over afgestudeerde piloten zonder baan met een schuld van 110k+. Ik ben over deze kwestie bewust en daarom zou ik niet gauw voor een andere vliegschool kiezen...
  3. C

    Beste voorbereidingstraining voor de KLM FA selectie

    Thankss, ik wens je super veel succes met de selectie, je kunt het! Ik zal je advies ook zeker meenemen :)) Tot over paar maandjes!
  4. C

    Tijdsvak selectie

    Heel erg bedankt voor je snelle reactie! Ik zal het zeker meenemen. Zit nu momenteel in 5 VWO met N&T en als extra vak bedrijfseconomie (voor de leuk). Ik ben van plan om me volgend jaar aan te melden. Mijn motivatie en inzet zijn allebei 100%, zit alleen nog te twijfelen of ik voor of na mijn...
  5. C

    Beste voorbereidingstraining voor de KLM FA selectie

    Hii, kun je me alsjeblieft wat vertellen over de training? Ben van plan om me volgend jaar aan te melden voor KLMFA!
  6. C

    Tijdsvak selectie

    Hallo allemaal, Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met de klmfa selectie en rondes zijn doorgekomen. Wanneer is het ‘gunstig’ om je aan te melden? Is het handig om in de zomer aan te melden, want ik vrees dat er misschien mensen van de selectie weg zijn en er minder datums beschikbaar zijn...
Back
Top