Recent content by AviationLars

  1. A

    Euro Pilot Center

    Exacte aantallen durf ik niet te zeggen, toen ik er vorige week zaterdag was was het er zeer rustig. Ik kreeg overigens nog wel de optie om volgende week al te starten in de klas van april, wat erop duidt dat ze momenteel dus nog geen 10 nieuwe studenten hebben. Kan op heel veel duiden, maar...
  2. A

    Euro Pilot Center

    Eerste impressie was goed, ben ook door de screening heengekomen dus mag in principe starten in juli. Ze sturen me een dezer dagen de opleidingsovereenkomst op, dan zal ik details geven. Heb de vliegschool ook bij EPST genoemd, de managing director daar vertelde goede ervaringen met het EPC te...
  3. A

    Euro Pilot Center

    Zaterdag ben ik bij EPC, dus kan dan wellicht daar ook een kijkje nemen. thanks en mocht ik inside information bij EPC verzameld hebben plaats ik dat nog wel overzichtelijk in een nieuw topic :)
  4. A

    Euro Pilot Center

    Nee, maar zit eveneens in Antwerpen toch?
  5. A

    Euro Pilot Center

    Weet ik! Ik ben ook enorm dankbaar voor jullie input en neem het zeker mee in mijn uiteindelijke beslissing. EPC is momenteel een optie, maar ben ook nog oriënterend op AIS, EPST, MPL HV & MPL TUI. Nog wel wat keuzes te maken dus :) Fijne avond!
  6. A

    Euro Pilot Center

    Dhr. Vereeken een red flag of het adres? De vliegschool in Antwerpen bevindt zich in ieder geval op de luchthaven zelf, zelfde idee als de AIS campus op Lelystad. SoCal pilot center, waar het tweede deel PPL plaatsvindt heb ik zelf nog minder in verdiept.
  7. A

    Totale afbraak van de Nederlandse luchtvaart.

    Toevallig zelf ook mee bezig geweest vanavond. Het is echt een heel ding aan het worden de Nederlandse luchtvaart. Ook de grote waarschijnlijkheid dat Lelystad niet meer open kan gaan, hopen dat het nieuwe kabinet hier toch nog mogelijkheden voor gaat openen.. Zeker vooruitkijkend op de...
  8. A

    Euro Pilot Center

    6 maanden, wat betekent dat ik enkel begin april (te korte termijn) of half juli kan starten (wat ook mijn voorkeur heeft)
  9. A

    Euro Pilot Center

    Ben ook bang dat de originele vraag niet meer beantwoord gaat worden :LOL: Had op iets meer naambekendheid van de betreffende vliegschool gehoopt. Afijn, volgende week zaterdag ga ik voor mijn sim-assessment en dan heb ik hopelijk alweer een beter beeld.
  10. A

    Euro Pilot Center

    Ik weet gelukkig wel wat het kost, ze lichten deze kostprijs gedetailleerd toe in een online gesprekje. Dank voor je tips overigens! Toch nog steeds opzoek naar ervaringsdeskundige EPC'ers :)
  11. A

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Klopt helemaal!
  12. A

    Euro Pilot Center

    Goedemorgen, Ik vroeg mij af, zijn er op dit forum toevallig mensen die ervaring hebben met de integrated opleiding van het EPC in Antwerpen? Dit lijkt de vliegschool te zijn waar ik als eerste toegelaten ga worden, en uiteindelijk hoop ik te kunnen kiezen tussen EPC, EPST of het MPL van...
  13. A

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Klopt, wij moeten voor Transavia de technische test ook doen. Deze volgt direct na de COMPASS test. Zie onderstaande link voor de ondewerpen, deze komen letterlijk zo terug in de test. Omdat het multiple choice is heb ik deze test uiteindelijk als zeer eenvoudig ervaren, zorg alleen de je de...
  14. A

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Ik heb de test recentelijk voor EPST zelf gemaakt, en moet deze aanstaande woensdag wederom maken voor de HV selectie (helaas kon mijn positieve resultaat niet direct overgenomen). Je kan bij Engels geen aantekeningen maken, maar dit is ook echt niet nodig! Je krijgt steeds een kort fragment met...
  15. A

    Financiering Flight Finance

    Ook heel benieuwd naar inderdaad, daar waar mijn toelating tot een vliegschool steeds dichterbij lijkt te komen.
Back
Top