Recent content by Airprox

  1. Airprox

    [Crisis] Tijdelijke Airport job vooraleer ATPL opleiding te volgen

    Beste Airworkers, De luchtvaart is tijdens elke economische crisis de eerste die de sucker punch opvangt en de laatste die ervan recupereert. Hoewel ik er al lang naar streef mijn opleiding ergens begin 2011 te boeken, lijkt het me toch verstandig om (afhankelijk van de economie en hoe het met...
  2. Airprox

    Kom zonet van de oogarts ...

    ... En na 10 jaar ben ik eindelijk van m'n bril vanaf ! :D 6 maand voordien had ik nog de waarden -1 & -0.75. Vanaf nu is alles volgens haar 'perfect' en kan ik dus met een gerust hard de medical doen want m'n ogen waren toch wel iets dat ze me zorgen baarde, tot vandaag ;) Na op 6 jarige...
  3. Airprox

    Als Europees ab-initio werken bij Aziatische Airlines?

    Best leden, Zoals de meesten onder ons gaan we dus naar Europese FTO's, om bij een Europese Airline te werken ... Dit is natuurlijk ook mijn doel maar als ab-initio om wat ervaring op te doen lijkt Azië me ook wel interessant, veel airlines daar maken gebruik van de A320 family. Waarmee je...
  4. Airprox

    RAF Personality Test vs the real deal

    Beste, op de RAF site kan je verscheidene persoonlijkheid testen zoals "Which job suits you best" vinden Blijkbaar kom ik altijd uit op Air Traffic Controller (Back up plain / 2de keuze :P) maar nooit op piloot. Natuurlijk wil dit niet veel zeggen, burger- en militaire luchtvaart zijn nog...
  5. Airprox

    Oxford Aviation, with or without EPST ?

    Beste, Ik ben toch al geruime tijd vastberaden om via Oxford Aviation Academy (OAA / OAT) mijn brevetten te halen. Hun 'baangarantie' en employment statistics klinken veelbelovend, dat is dus ook the main reason dat ik mijn carrière daar wil beginnen. Ik heb me niet echt verdiept in de voor en...
  6. Airprox

    Levenservaring - Verder studeren in Engeland

    Goedenavond, morgen of middag, in welke tijdzone je ook mag zitten - maakt niet uit ! ;) Ik wil graag verder studeren in het buitenland, met voorkeur in Engeland omdat ik de taal perfect zal beheersen, gewent worden aan de 'cultuur' en gebruiken, maar allerbelangrijkst de levenservaring die je...
Back
Top