oefenen sensomotorische-aanlegtest

  • Thread starter Deleted member 3668
  • Start date
Dit was dus ook even onduidelijk voor mij, maar Silent-D zegt dus dat wanneer je met je tenen drukt op het rechterpedaal, dat dan de driehoek naar de achterkant van de 'kamer' gaat. Wanneer je met de hiel drukt, komt de driehoek dus naar je toe.

Ik wist dit op het begin dus ook even niet, en ik was dus even de Coördinatietest van Tjeerd aan het oefenen, maar hier moet je dus bij het rechterpedaal 'Reverse' aanvinken. Dan is het zoals hierboven beschreven.

Ik hoop wel dat het nu echt zo is, niet dat ik er bij de PO1 op 7 april achter kom dat het toch anders is. Dat zou heel lullig zijn :p
 
waarom zou dat heel lullig zijn? ik zou blij zijn met alle kennis, ook al is die foutief.
de meeste doen het nog steeds zonder voorkennis en halen het ook gewoon.

een ding wil ik je wel meegeven, joystick is prioriteit nummer 1.
 
waarom zou dat heel lullig zijn? ik zou blij zijn met alle kennis, ook al is die foutief.
de meeste doen het nog steeds zonder voorkennis en halen het ook gewoon.

een ding wil ik je wel meegeven, joystick is prioriteit nummer 1.

Ja natuurlijk, daar ben ik ook heel blij mee. Het is alleen zo dat ik een beetje oefen met het programma van Tjeerd. En als je het dan verkeerd doet is het moeilijk om het weer af te leren.

Maarja, ik zie wel, ik ga gewoon vol vertrouwen naar de PO1 en ik ga gewoon mijn uiterste best doen. En dan maar afwachten of ik het in me heb.
 
Hoe bedoel je dit Kooitje007? Word de joystick strenger beoordeelt? Je zou nog steeds op je beide voeten een 5 moeten halen. Je gaat waarschijnlijk niet door als je op je RV een 4 hebt ook al heb je een 10 op de joystick lijkt me :p
 
Ja natuurlijk, daar ben ik ook heel blij mee. Het is alleen zo dat ik een beetje oefen met het programma van Tjeerd. En als je het dan verkeerd doet is het moeilijk om het weer af te leren.

Maarja, ik zie wel, ik ga gewoon vol vertrouwen naar de PO1 en ik ga gewoon mijn uiterste best doen. En dan maar afwachten of ik het in me heb.

daar kom je het meest ver mee, veel succes :)

en ja, joystick weeg wat zwaarder dan de rest is mij verteld, het kost je dus wss de meeste punten als je die taart op zn kant laat gaan.
 
Back
Top